Na portalu tumblr. La Traction Creative, marka opowiada o mocnych stronach modelu, w swieży sposób prezentując swą nowość animacjami. Dwanaście wideoklipów poświęconych nowemu C3 Aircross właśnie wzbogaciło „wirtualną galerię”, na której w ciągu roku od jej powstania do tej pory zostało opublikowanych sześćdziesiąt filmików.
Do dnia wejścia modelu na rynek zaplanowanego na październik, wideoklipy będzie można oglądać w miarę ich pojawiania się, na stronie: http://latractioncreativecitroenfr.tumblr.com/
Citroën w właściwej sobie zabawnej i lekkiej formule i promując swą dewizę "Feel Good" przedstawia rozwiązania i technologie nowego C3 Aircross w 2 tygodnie od premiery modelu w Paryżu. Citroen promuje swojego kompaktowego SUV-a w szeregu zaskakujących bogactwem wyobraźni filmów wideo. Dwanaście takich filmów będzie zamieszczonych w mediach społecznościowych do dnia wprowadzenia modelu do sprzedaży w październiku tego roku Można bedzie je oglądać na portalu tumblra. La Traction Creative. Filmiki mają krótki format, by zrozumiale i przekazać najważniejsze produktowe cechy modelu. Natomiast forma zmienia się w zależności od tematu. Na przykład C3 Aircross wyróżnia się następującymi cechami:
- wyjątkową objętością bagażnika, 410 l
- bezprecedensowymi możliwościami personalizacji w 90 dostępnych kombinacjach, pokazanymi poprzez skąpaną w kolorach przejażdżką,, w duchu najlepszych "color run",
- dwunastoma przydatnymi na co dzień systemami wspomagania prowadzenia, takimi jak ułatwiający manewry parkowania system Park Assist. Dzięki niemu kula do kręgli nie byłaby nigdy w stanie przewrócić cennej kolekcji waz.
W przygotowaniu jest kolejnych 9 filmów wideo!
Portal La Traction Creative został uruchomiony w lipcu 2016 roku i do dziś opublikowano na nim około 60 filmów prezentujących zalety modeli marki.