C3 Aircross wprowadzony w tym miesiącu do sprzedaży w sieci Citroen wraz z oryginalną kampanią telewizyjną, która wystartowała 1 października, rozpoczyna błyskotliwie swoją karierę handlową, odnotowując w całej Europie 9 000 zamówień, z czego 6 000 we Francji! Jest to sukces, który stawia nowy model na drugiej pozycji wśród najlepiej sprzedających się modeli marki, zaraz za Nowym C3 (zamówienia klientów z Europy, od początku października).
Ten wynik jest dowodem dynamiki nowej ofensywy produktowej marki Citroen.
Oryginalna sylwetka i nieograniczone możliwości personalizacji, wzorcowa modularność i dwanaście systemów wspomagających prowadzenie… Citroen C3 Aircross daje dowody swojej atrakcyjności na wiele sposobów:
- Ponad 50% zamówień dotyczy najwyższej wersji wyposażenia (Shine).
- 55% zamówień dotyczy jednej z 4 opcjonalnych tonacji wnętrza.
- 20% zamówień to modele z dachem w dwóch tonacjach, a 15% z „Pakietem kolorystycznym” (kolorowe relingii dachowe, osłony lusterek bocznych, dekory w szybach bocznych z tyłu i obramowaniach reflektorów).
Nowy, kompaktowy SUV C3 Aircross został ostatnio jednym z 6 finalistów konkursu europejskiego pucharu AUTOBEST 2018. Model można już zamawiać w polskich salonach marki i konfigurować na stronie: http://www.citroen.pl/gama/citroen/nowy-citroen-c3-aircross/konfigurator/poziomy-i-silniki/poziomy.html
Pierwsze egzemplarze Nowego Citroëna C3 Aircross pojawią się w salonach w połowie listopada.