MotoNews.pl

Światowa premiera Spacetourera The Citroenist Concept

Światowa premiera Spacetourera The Citroenist Concept06.03.2019
Podczas Salonu Samochodowego Genewa 2019, Citroen zaprezentował w ramach światowej premiery model SpaceTourer The Citroënist Concept - nowoczesny van z charakterem.

To prawdziwa mobilna przestrzeń do życia i pracy. Stwarza nieograniczone możliwości wypadów w nieznane z zachowaniem łączności ze światem.

  • Nazwa modelu wiąże się z najważniejszymi cechami marki Citroen, które cenią jej fani - sylwetki pełnej wyrazu i swobody podróżowania w najwyższym komforcie.
  • Swoboda jest tym większa, że wraz z koncepcyjnym modelem powstał unikatowy rower zgodny ze stylistyką samochodu „Rider The Citroenist by Martone”, zaprojektowany we współpracy z firmą Martone. Rower będzie można nabyć online na stronie www.lifestyle.citroen.com, podobnie jak inne produkty z serii „The Citroenist”.
  • Unikatowy, koncepcyjny model kampera, stworzony na bazie SpaceTourera ma wyjątkowe wnętrze, zaprojektowane we współpracy z firmą Pössl, dostawcą Campstera. We wnętrzu jest miejsce do spania dla dwóch osób, miejsce na rower oraz pokładowe biuro z dostępem do Internetu.
  • SpaceTourer The Citroenist Concept świadczy o dynamicznym rozwoju Citroena na rynku kamperów, na którym marka odnotowała w 2018 roku wzrost na poziomie 71%, umacniając w ten sposób drugą pozycję.
Spacetourer
Spacetourer The Citroenist Concept

DYNAMICZNY ROZWÓJ MARKI NA RYNKU KAMPERÓW

Marka Citroen zajęła w 2018 roku drugie, mocne miejsce na europejskim rynku kamperów. Spośród wszystkich producentów samochodów odnotowała najwyższy wzrost w ciągu ostatnich czterech lat.

Citroen ma obecnie ponad 10% udziału w rynku europejskim w tym segmencie i szczyci się ponad 71-procentowym wzrostem liczby zarejestrowanych pojazdów. SpaceTourer, który jest idealną bazą do różnego typu zabudów, ma swój znaczący udział w tym wzroście. SpaceTourer The Citroenist Concept jest wierny 100-letniej historii popularnej marki, dla której zawsze nadrzędnym celem było zapewnienie mobilności i możliwość ucieczki od codzienności jak największej grupie użytkowników. Model symbolizuje dynamikę rozwoju Citroen w segmencie kamperów.

WIĘKSZA MOBILNOŚĆ ORAZ INTELIGENTNA PRZESTRZEŃ DO PRACY I WYPOCZYNKU Z ZACHOWANIEM ŁĄCZNOŚCI ZE ŚWIATEM

Nazwa „The Citroenist” wyraża wszystkie kluczowe cechy marki, z jej przebojową stylistyką i obietnicą najwyższego komfortu. Jest ukłonem w stronę fanów Citroena, który jest najczęściej kolekcjonowaną marką na świecie. Nazwa idealnie pasuje do tego nowoczesnego vana z wyjątkowym charakterem, który umożliwia wypady na łono natury w komfortowych warunkach. Dzięki niemu ucieczka od codzienności samochodem lub rowerem i mobilna przestrzeń do życia i pracy z zachowaniem stałej łączności ze światem stają się możliwe.

Źródło: Citroen
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata