To prawdziwa mobilna przestrzeń do życia i pracy. Stwarza nieograniczone możliwości wypadów w nieznane z zachowaniem łączności ze światem.
- Nazwa modelu wiąże się z najważniejszymi cechami marki Citroen, które cenią jej fani - sylwetki pełnej wyrazu i swobody podróżowania w najwyższym komforcie.
- Swoboda jest tym większa, że wraz z koncepcyjnym modelem powstał unikatowy rower zgodny ze stylistyką samochodu „Rider The Citroenist by Martone”, zaprojektowany we współpracy z firmą Martone. Rower będzie można nabyć online na stronie www.lifestyle.citroen.com, podobnie jak inne produkty z serii „The Citroenist”.
- Unikatowy, koncepcyjny model kampera, stworzony na bazie SpaceTourera ma wyjątkowe wnętrze, zaprojektowane we współpracy z firmą Pössl, dostawcą Campstera. We wnętrzu jest miejsce do spania dla dwóch osób, miejsce na rower oraz pokładowe biuro z dostępem do Internetu.
- SpaceTourer The Citroenist Concept świadczy o dynamicznym rozwoju Citroena na rynku kamperów, na którym marka odnotowała w 2018 roku wzrost na poziomie 71%, umacniając w ten sposób drugą pozycję.
Spacetourer The Citroenist Concept
DYNAMICZNY ROZWÓJ MARKI NA RYNKU KAMPERÓW
Marka Citroen zajęła w 2018 roku drugie, mocne miejsce na europejskim rynku kamperów. Spośród wszystkich producentów samochodów odnotowała najwyższy wzrost w ciągu ostatnich czterech lat.
Citroen ma obecnie ponad 10% udziału w rynku europejskim w tym segmencie i szczyci się ponad 71-procentowym wzrostem liczby zarejestrowanych pojazdów. SpaceTourer, który jest idealną bazą do różnego typu zabudów, ma swój znaczący udział w tym wzroście. SpaceTourer The Citroenist Concept jest wierny 100-letniej historii popularnej marki, dla której zawsze nadrzędnym celem było zapewnienie mobilności i możliwość ucieczki od codzienności jak największej grupie użytkowników. Model symbolizuje dynamikę rozwoju Citroen w segmencie kamperów.
WIĘKSZA MOBILNOŚĆ ORAZ INTELIGENTNA PRZESTRZEŃ DO PRACY I WYPOCZYNKU Z ZACHOWANIEM ŁĄCZNOŚCI ZE ŚWIATEM
Nazwa „The Citroenist” wyraża wszystkie kluczowe cechy marki, z jej przebojową stylistyką i obietnicą najwyższego komfortu. Jest ukłonem w stronę fanów Citroena, który jest najczęściej kolekcjonowaną marką na świecie. Nazwa idealnie pasuje do tego nowoczesnego vana z wyjątkowym charakterem, który umożliwia wypady na łono natury w komfortowych warunkach. Dzięki niemu ucieczka od codzienności samochodem lub rowerem i mobilna przestrzeń do życia i pracy z zachowaniem stałej łączności ze światem stają się możliwe.