Nowy Citroen C3 podkreśla swój wyjątkowy charakter - wg francuskiego producenta nowy model C3 to:
- samochód z charakterem dzięki nowej stylistyce przodu, która będzie wprowadzona również w innych modelach marki, oraz nowym reflektorom LED,
- to większe możliwości personalizacji z 97 kombinacjami lakierów nadwozia, 3 naklejkami na dach, 2 nowymi wzorami obręczy kół oraz 4 wersjami (w tym jedną nową) wykończenia wnętrza,
- to nowa wersja paneli Airbump®, które stanowią znak rozpoznawczy marki,
- to wyższy poziom komfortu wnętrza dzięki nowym, zwyczajowo stosowanym w pojazdach wyższej klasy, siedzeniom Advanced Comfort, w które po raz pierwszy wyposażono samochód z tego segmentu,12 nowoczesnym technologiom wspomagającym kierowcę i ułatwiającym codzienne użytkowanie samochodu, takim jak wspomaganie parkowania przodem czy liczne usługi mobilne: Connect Assist (wzywanie pomocy / SOS), Connect NAVi z ekranem dotykowym 7″ i Connect Play, dzięki któremu można sklonować ekran smartfonu na ekran samochodu. Wszystko dla ułatwienia codziennego życia zgodnie z aktualnymi trendami.
Citroen C3
Nowy Citroen C3 pojawi się w salonach sprzedaży w połowie czerwca 2020 rok
Charyzmatyczny, o sympatycznym wyglądzie model C3 jest bestsellerem marki, który od momentu swego debiutu rynkowego sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji. Dziś kontynuuje ofensywę w tym bardzo konkurencyjnym segmencie, eksponując unikatową stylistykę, wyrazistą, barwną osobowość i wysoki komfort, tak charakterystyczny dla wszystkich modeli marki.
Citroen C3
To właśnie ten model dał nowy impuls do rozwoju marki w 2016 roku i zdobył serca ponad 750 000klientów na całym świecie. Koncepcja „Inspired by You” okazała się sukcesem i dziś chcemy kontynuować jej ekspansję wśród młodych ludzi mieszkających w miastach lub w ich pobliżu – kreatywnych, optymistycznych, będących w nieustannym w ruchu. Nowy model będzie też atrakcyjną ofertą dla firm. W 2019 roku sprzedaż Citroena C3 w tym segmencie wzrosła o 12,6%, zarówno jeśli chodzi o wersje osobowe jak i dostawcze.
Nowa odsłona modelu potwierdza strategię Citroena, który chce iść własną drogą i nie być marką jak wszystkie. Nowy Citroen C3 to samochód o niepowtarzalnym charakterze, największych możliwościach personalizacji i najwyższym komforcie na rynku.