Citroen udostępnił wirtualny salon dla klientów

Citroen udostępnił wirtualny salon dla klientów04.04.2020
Klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą online bez wychodzenia z domu. Możliwość prezentacji wybranego modelu za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp.

W związku z wprowadzonym stanem epidemii oraz zaleceniami władz dotyczącymi ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19, marka Citroen udostępniła dla klientów Wirtualny Salon, w którym mogą zapoznać się z bieżącą ofertą bez wychodzenia z domu oraz skontaktować się z handlowcem za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i narzędzi online. Zespoły handlowe są dostępne, aby udzielać informacji na temat nowych i używanych samochodów osobowych i dostawczych oraz porad dotyczących ich serwisowania.

W Wirtualnym Salonie marka prezentuje aktualną ofertę. Klienci mogą poznać wybrany przez siebie model, a także zarezerwować samochód dostępny „od ręki” na okres do 5 dni. Udostępnione przez autoryzowane punkty sprzedaży narzędzia takie jak Messenger, Skype czy WhatsApp pozwolą skontaktować się z handlowcem i zapoznać się z autem bez potrzeby spotkania w salonie.

2020 C5 Aircross Hybrid
2020 C5 Aircross Hybrid

Jednocześnie Autoryzowane Serwisy marki Citroen pozostają otwarte i oferują klientom usługi posprzedażne. Przestrzegając niezbędnych środków ostrożności i wprowadzając dodatkowe procedury higieniczne marka chce nadal zapewniać mobilność wszystkim osobom, dla których jest to konieczne oraz umożliwiać bezpieczne przemieszczanie się swoim klientom. W większości punktów serwisowych klienci mogą zamówić usługi serwisowe door–to-door.

W obecnej sytuacji dla zachowania bezpieczeństwa i wygody szczególnie polecane jest umawianie wizyt w serwisie za pośrednictwem strony internetowej: https://www.citroen.pl/uslugi/wizyta-w-serwisie-on-line.html

Źródło: Citroen