Elektryczna wersja modelu Jumpy, wprowadzona do sprzedaży w maju ubiegłego roku, to rozwiązanie dostosowane do potrzeb klientów biznesowych, samorządów i stowarzyszeń. Zapewnia dużą wszechstronność użytkowania dzięki zasięgowi do 330 km (zgodnie z WLTP) oraz możliwość swobodnego wjazdu do stref ograniczonego ruchu w miastach. Jednocześnie przyczynia się do ochrony jakości powietrza i optymalizuje koszty użytkowania.
Elektryczny silnik e-Jumpy zwiększa przyjemność z jazdy i komfort na pokładzie. Akumulatory zostały wbudowane w sposób pozwalający zachować wszystkie zalety Jumpy, który stanowi punkt odniesienia w swoim segmencie.
Tytuł jest wyrazem uznania dla know-how marki Citroen w dziedzinie samochodów dostawczych oraz strategii elektryfikacji całej gamy pojazdów, która jest odpowiedzią na nowe wyzwania związane z mobilnością.
Citroen E-Jumpy
E-Jumpy zdobył tytuł International Van Of The Year 2021
Citroën e-Jumpy otrzymał prestiżowy tytuł International Van Of The Year 2021. Nowoczesna stylistyka, komfort, dynamika i ładowność, połączone z zaletami najlepszej technologii elektrycznej, zyskały uznanie 24 dziennikarzy i niezależnych redaktorów pism specjalizujących się w samochodach dostawczych. Nagroda przyznana przez członków jury IVOTY, pod przewodnictwem Jarlatha Sweeneya, podkreśla trafność tej oferty ułatwiającej transformację energetyczną i dostosowanej do potrzeb klientów biznesowych. Przypominamy, że Citroen otrzymał tytuł International Van Of The Year już po raz szósty w historii tej bardzo prestiżowej nagrody.
„Wszyscy pracownicy Citroena są bardzo dumni z przyznania e-Jumpy tytułu International Van Of The Year 2021. Wersja elektryczna Jumpy zapewnia klientom biznesowym konkretne rozwiązania wobec nowych wyzwań związanych z mobilnością w mieście i obszarach wiejskich, dzięki zasięgowi, który pozwala podróżować w niespotykanym dotąd komforcie z zachowaniem wszystkich zalet użytkowych wersji termicznej. Nowy e-Jumpy jest wierny strategii firmy Citroen, która stawia na rozwiązania szyte na miarę, spełniające oczekiwania klientów biznesowych. Chcemy wprowadzać innowacyjne produkty i usługi, które będą łatwiejsze i wygodniejsze w codziennym użytkowaniu. Nagroda, przyznana przez jury składające się z branżowych dziennikarzy, będzie dla nas cennym wsparciem w realizacji naszych ambicji handlowych związanych z tym modelem”.