17 października Citroen zaskoczył premierą nowego e-C3. Jest to pierwszy samochód elektryczny segmentu B produkowany w Europie, który oferuje konkretną odpowiedź w kwestii dostępności, nie idąc na żadne kompromisy. Zachwycił już ponad 10 000 klientów. Sukces ten jest ukoronowaniem modelu, który jest już najlepiej sprzedającym się w historii Citroena, z ponad 5,6 milionami sprzedanych egzemplarzy.
Z każdą zaprezentowaną nową generacją, C3 odciskał swoje piętno. Od „bąbelkowej” sylwetki pierwszej generacji, poprzez przednią szybę Zenith drugiej, aż po crossoverowy charakter tej najnowszej. Charakter, dzięki któremu stał się on najlepiej sprzedającym się Citroenem wszechczasów, detronizując kultowy model 2 CV. Wprowadzony na rynek w 2002 r., model C3 sprzedał się w ponad 5,6 mln egzemplarzy, natomiast obchodzący w tym roku 75. rocznicę powstania model 2CV, w swojej 41-letniej karierze został wyprodukowany w 5,1 mln egzemplarzy.
Czwarta generacja C3 zapowiada kontynuację tej fantastycznej historii. Citroen wystartował z czystą kartką papieru, aby zmienić praktyki rynkowe. Jego filozofia jest podobna do filozofii jego znakomitego przodka, modelu 2CV. Nie jest jednak jego kopią, lecz nowoczesnym wyrazem, idealnie dopasowanym do aktualnych czasów.
Nowy e-C3 zmienia zasady gry
Jest jedynym oferowanym w Europie przystępnym cenowo pojazdem elektrycznym, sprzedawanym w cenie od 110 650 zł. Co więcej, jest łatwy w obsłudze i wszechstronny, a ponadto wyróżnia się atrakcyjnym stylem, odpowiednim wyposażeniem i komfortem wewnątrz pojazdu. To idealne połączenie, które jeszcze przed wprowadzeniem na rynek, w ciągu jednego miesiąca przyciągnęło ponad 10 000 klientów z 10 rynków, które rozpoczęły kampanię przedsprzedaży dzień po prezentacji modelu.
Uproszczone doświadczenie klienta: w przedsprzedaży dostępne są tylko 2 wersje, które można rezerwować na stronie marki. Bez konieczności wpłaty zaliczki, klienci mają dostęp do ekskluzywnych informacji - aż do momentu, kiedy nowy model faktycznie pojawi się na rynku. Z tymi klientami, na początku 2024 roku, w pierwszej kolejności skontaktują się dealerzy w celu złożenia zamówienia, a w połowie roku będą oni jednymi z pierwszych, którzy zasiądą za kierownicą swojego wymarzonego e-C3.
Kampania trwa do 31 stycznia 2024 roku
Klient może wybrać wersję „You” w cenie 110 650 zł lub wersję „Max” za 132 100 zł.
Wersja „You” oferuje zawieszenie Citroen Advanced Comfort®, najnowsze technologie zapewniające relaksującą jazdę z nowym wyświetlaczem head-up Citroena oraz systemem informacyjno-rozrywkowym My Citroen Play ze stacją dokującą na smartfona. Wersja oferuje bogate wyposażenie w standardzie, obejmujące m.in. Active Safety Brake (system hamowania awaryjnego), czujnik parkowania z tyłu, tempomat z ogranicznikiem prędkości, aktywny system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, system ostrzegania kierowcy, klimatyzację, 6 poduszek powietrznych, automatyczne oświetlenie i reflektory LED.
W najlepiej wyposażonej i połączonej w gamie wersji „Max” dostępne są dodatkowo 17-calowe diamentowane obręcze ze stopów lekkich Atacamite, dwukolorowe nadwozie z kontrastującym dachem, ozdobne relingi dachowe i przyciemniane tylne szyby. Wersja oferuje również My Citroen Drive z ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali i bezprzewodowym ładowaniem smartfona, fotele Citroen Advanced Comfort®, elektrycznie składane lusterka boczne z funkcją odmrażania, kierownicę obszytą skórą, drugi rząd siedzeń składany w proporcji 60/40, tylne światła 3D LED, automatyczną klimatyzację i kamerę cofania.
Spośród 10 000 dokonanych rezerwacji 44% dotyczy wersji „Max”, a 56% wersji „You”.