...Piotr Maciejewski i Piotr Kowalski (numer startowy 34). Za nimi pojadą Radosław Typa i Wojciech Żuk (35), Ariel Piotrowski i Martyna Zarębska (37) oraz Maciej Rzeźnik i Daniel Dymurski (38).
Najwięcej startów Citroenem C2-R2 ma za sobą Piotr Maciejewski. Jego atutem jest regularna jazda i doskonała znajomość samochodu. Tym niemniej zarówno Radosław Typa, jak i Ariel Piotrowski zdołali już zaprezentować swoje możliwości za kierownicą Citroena C2-R2, notując dobre wyniki na poszczególnych odcinkach specjalnych poprzednich eliminacji. Dla Macieja Rzeźnika będzie to drugi rajd z cyklu Mistrzostw Polski, na którym będzie zbierał nowe doświadczenia. Pewne jest to, że Citroeny C2-R2 mogą stworzyć bardzo ciekawy scenariusz sportowej rywalizacji.
Piotr Maciejewski: "Nigdy nie startowałem na tych trasach, widzę jednak, że zapowiada się tutaj kawał prawdziwego rajdowania! Nie będzie łatwo, ale szczęście w tym sezonie raczej nam sprzyja, więc może i teraz nie będzie źle. Byłoby świetnie, gdybyśmy umocnili się na pozycji liderów zarówno w konkurencji C2-R2 Teams’ Challenge, jak i w klasie A6."
Radosław Typa: "Zeszłoroczne doświadczenia uczą, że przed tym rajdem nie należy przesadzać z optymistycznymi deklaracjami. Tu trzeba sporej pokory! Chyba wszyscy łudzą się, że będzie słonecznie, ale pogoda lubi płatać figle, a przy deszczowej aurze może okazać się, że to będzie najcięższy rajd sezonu. Chcemy przejechać na czysto – bez korzystania z SupeRally."
Ariel Piotrowski: "Próby sportowe mają bardzo zmienny rytm. Trasy na ogół są wąskie i bardzo techniczne, ale takie fragmenty przeplatają się z odcinkami szerokimi, szybkimi. Jeszcze nigdy nie startowałem w Citroenie C2-R2 na mokrej nawierzchni, zatem w razie deszczowej pogody czeka nas trudny egzamin. Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, więc będziemy się cieszyć z osiągnięcia mety."
Maciej Rzeźnik: "Trudne odcinki specjalne, śliskie i nierówne asfalty, miejscami konfiguracja trasy zdradliwa i wręcz niebezpieczna, a tymczasem konkurencja jest bardzo ostra! Przede wszystkim chcemy być w sobotę wieczorem na mecie i zdobyć nową porcję rajdowych umiejętności. To mój pierwszy sezon w RSMP, a zatem wciąż trzeba się uczyć i uczyć. Ale ufam, że damy radę!"
Rajd Subaru Poland jest czwartą rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski i eliminacją Pucharu Europy FIA strefy centralnej. Start honorowy nastąpi w Krakowie w czwartek, 12 lipca, o 17:30, w centrum targowym Chemobudowa przy ul. Klimeckiego 14, a od 20:00 ma być rozegrany prolog w formie wyścigu na pięciu okrążeniach trasy, biegnącej przez Most Kotlarski. Automobilklub Wawelski wytyczył zasadnicze elementy trasy na bardzo urozmaiconych i trudnych technicznie drogach Pogórza Wielickiego i Beskidu Wyspowego. W piątek, 13 lipca, od 8:40 wyjazd z parku zamkniętego (centrum targowe Chemobudowa, Kraków ul. Klimeckiego 14), a od 9:40 park serwisowy w Dobczycach (teren firmy Polimerc przy ul. Obwodowej). Stamtąd start od 10:00, potem dwie pętle z odcinkami specjalnymi Stryszowa-Grabie (start od 10:18 i od 13:11), Brzezowa-Zagrody (10:42 i 13:35) oraz Wilkowisko-Sawa (11:45 i 14:38). Po dojeździe na metę etapu w Dobczycach od 15:11 serwis i park zamknięty do rana w sobotę.
Do sobotniego etapu Rajdu Subaru Poland jako pierwsi zaczną startować z Dobczyc o 7:45 uczestnicy Rajdowego Samochodowego Pucharu PZM. Załogi jadące w RSMP będą wyruszać od 9:20. Na dwÓch pętlach zostaną rozegrane odcinki specjalne Podolany-Kamyk, ze słynnym i widowiskowym zakrętem w Kobylcu, koło Łapanowa (9:43 i 13:44), Słopnice-Zarębki (10:41 i 14:42) oraz Ujanowice-Kęciny (11:34 i 15:35). 15-minutowe przerwy komasacyjne w Łapanowie obok rynku od 12:29 i od 16:30. Meta od 18:30 na terenach targowych "Chemobudowy" w Krakowie.
Rajd Subaru Poland ma dystans 628 km, a próby sportowe liczą łącznie 196 km (31%).