...w której łącznie rywalizowało dziewięć zespołów. W dodatku to właśnie Citroëny C2-R2 utworzyły ścisłą czołówkę samochodów przednionapędowych, które brały udział w ostatniej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2007!
Piotr Maciejewski: Dla nas to był bardzo udany rajd. Zaczęliśmy od rozsądnego tempa, z nastawieniem na to, by w pierwszym rzędzie utrzymać prowadzenie w klasyfikacji generalnej A6. Widząc, że strata 55 sek. po I etapie jest do odrobienia, drugiego dnia przyspieszyliśmy. Niespodziewany defekt Radka Typy na OS11 dał nam zwycięstwo. Współczujemy Radkowi, ale takie bywają rajdy.
Marcin Pasecki: Pierwszego dnia na OS3 wypadliśmy z trasy i straciliśmy czas w plenerze. Drugiego dnia na OS11 skrzywiliśmy koło i to były kolejne straty. Ale miejsce za "Misiem" Maciejewskim daje nam sporo satysfakcji. Po dwóch rajdach lepiej poznaliśmy auto, nauczyliśmy się je ustawiać. W przyszłym sezonie tegoroczne ustawienia powinny się nam bardzo przydać!
Radosław Typa: Jechaliśmy od początku bardzo szybko, na pierwszym etapie udało się wypracować sporą przewagę w klasie A6. Ale drugiego dnia najpierw na I pętli urwaliśmy amortyzator i to była strata czasowa. Potem pierwszą próbę drugiej pętli wygraliśmy, ale na OS12 odmówił posłuszeństwa silnik. Prawdopodobnie w denku tłoka wypaliła się dziura, bo jednostka straciła kompresję. Pomógł nam system SupeRally.
Grzegorz Grono: Nadal uczymy się tego auta. Na pierwszy dzień zawieszenie było zdecydowanie za twarde. Na drugi etap wykorzystaliśmy lepsze nastawy i od razu jechało się szybciej. Słowem mamy znaczny katalog doświadczeń własnych i nastawów samochodu. Rozszerzymy go jeszcze w tym sezonie, bo pojedziemy w Rajdzie Lausitz i w którymś z rajdów Pucharu PZM.
Ariel Piotrowski: Wprawdzie Rajd Orlen był pierwszym w tym sezonie, który ukończyłem bez korzystania z SupeRally, ale miałem seryjnego pecha. Zaczęło się na OS2 od wywrotki na bok samochodu. Później wypaliły się świece, szwankowała elektronika, na wybojach oberwała się skrzynia biegów, a w końcówce urwałem koło i metę osiągnąłem na trzech. Czekam niecierpliwie na sezon 2008.
W końcowej punktacji sezonu 2007 w klasie A6, wśród 22 sklasyfikowanych, triumfowali Piotr Maciejewski/Piotr Kowalski przed Radosławem Typą/Wojciechem Żukiem oraz MarcinemPaseckim/Ryszardem Ciupką i Arielem Piotrowskim z Martyną Zarębską, startujący Citroënami C2-R2.