...w kategorii chińskich samochodów klasy średniej wyższej.
Konstrukcja nadwozia C-Triomphe została w dużej części przejęta z Citroëna C4, który jest produkowany na tej samej platformie i który również uzyskał 5 gwiazdek w europejskich testach Euro NCAP, co oznacza, że poziom bezpieczeństwa biernego należy do najlepszych na rynku. C-Triomphe wyróżnił się również w testach zderzeń bocznych, w których uzyskał maksymalną ocenę.
Konstrukcja samochodu posiada wiele atutów. C-Triomphe jest wyposażony w przednią strefę kontrolowanego zgniotu, która zapewnia optymalne pochłonięcie energii podczas zderzenia czołowego. W przedniej części auta znajdują się również dwa moduły pochłaniające energię w celu ograniczenia obrażeń dolnych kończyn pieszego w przypadku potrącenia.
Samochód jest wyposażony w sześć poduszek powietrznych, w tym poduszkę kierowcy, której kształt został zoptymalizowany dzięki nieruchomej środkowej części kierownicy i gwarantuje optymalne zabezpieczenie klatki piersiowej kierowcy. Wzorcowe jest również bezpieczeństwo czynne tego modelu, wyposażonego m.in. w układ stabilizacji toru jazdy ESC, rzadko oferowany w samochodach na rynku chińskim.