Od 5 listopada 2001 na rynek polski wchodzi Citroen C5 w wersji Break czyli jako bardzo pojemne kombi. Auto dostępne będzie w dwóch wersjach wyposażenia (X i SX) oraz czterech odmianach silnikowych (1,8i 16V; 2,0i 16V; 2,0 HDi i 2,2 HDi).
Zastosowano w nim oczywiście zawieszenie hydroaktywne trzeciej generacji, czyli jedyne na świecie, które w czasie rzeczywistym reaguje na styl prowadzenia samochodu i stan nawierzchni, dzięki czemu optymalizuje zachowanie się pojazdu w każdych warunkach. Największą zaletą jest oczywiście bagażnik, który mieści 563 litrów a po złożeniu tylnych siedzeń może powiększyć się do 1658 litrów. Regularne i płaskie kształty pozwalają na maksymalne wykorzystanie jego przestrzeni. Załadunek ciężkich przedmiotów umożliwia krawędź, którą można dodatkowo obniżyć z 564 do 493 mm.
Cena auta waha się między 72 700 a 111 200 PLN. Jego wprowadzeniu towarzyszą "Drzwi Otwarte" w salonach Citroena (5 – 7.10.2001).