A jednak można ją było zauważyć na całym stoisku: po 21 latach wyrazista identyfikacja wizualna Citroena została poddana delikatnemu liftingowi. Czerwony i biały to wciąż kolory firmowe, jednak czerwień ma teraz nieco jaśniejszy odcień.
Korporacyjny krój pisma także jest nowy – bardziej elegancki i nowocześniejszy – co można zobaczyć oglądając chromowany napis Citroen umieszczany na pojazdach.
Największej zmiany dokonano w słynnym logo wyobrażającym dwa szewrony – nie tylko uwolniono je z czerwonej ramki i przedstawiono w wersji chromowanej, również szczyty szewronów nie są już spiczaste. W tej formie nowe logo pojawiło się już na niektórych modelach Citroena, na przykład na większości C4.
Koncern nie wydał oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, jednak mówi się, że nowa identyfikacja wizualna zostanie wprowadzona w sieci dealerskiej Citroena na całym świecie w najbliższej przyszłości. To chyba najwyższy czas – nie zmieniła się ona bowiem od czasu, gdy w połowie lat 80 koncern PSA porzucił swój firmowy kolor - niebieski na rzecz czerwonego.