- ABS + BAS + EBD / ESP + ASR,
- poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy
- szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
- lusterka boczne sterowane elektrycznie i ogrzewane
- komputer pokładowy
- klimatyzacja automatyczna
- radio CD MP3 z sześcioma głośnikami i sterowaniem z kierownicy
- regulator prędkości z ogranicznikiem
- nawiewy w słupkach bocznych w drugim rzędzie
- koło kierownicy pokryte skórą
- kierownica z nieruchomym centralnym panelem przełączników
- reflektory przednie wyposażone w funkcję statycznego doświetlania zakrętów (AFS), funkcję
"Follow Me Home" oraz światła do jazdy dziennej
- podłokietnik centralny przedni z zamykanym schowkiem
- szyba przednia akustyczna
- koło zapasowe pełnowymiarowe
- trzecie światło STOP diodowe
- filtr cząstek stałych (HDi)
Zawieszenie hydropneumatyczne HYDRACTIVE III+ wchodzi w skład wyposażenia standardowego wyłączenie wersji Confort i Exclusive.
Za najtańszą wersję (Attraction) z benzynowym silnikiem 1.8i 16V (127KM) trzeba będzie zapłacić 79 900 zł (sedan) i 84 900 (kombi). Wersja 2.0i 16V w najbogatszej specyfikacji Exclusive to wydatek rzędu 105 400 zł (sedan) i 110 400 (kombi). Model z 4-biegową przekładnią automatyczną jest droższy o 5 000 zł.
Gamę C5 z silnikami wysokoprężnymi otwiera wersja Attraction z jednostką 1.6 HDi 110KM w cenie 88 400 (sedan) i 93 400 (kombi). Topową jednostką jest 208-konny Diesel V6 2.7 HDi z automatyczną, 6-biegową przekładnią, który występuje jedynie w najbogatszej wersji Exclusive (155 400 zł sedan i 160 400 zł kombi).