...w Rajdowych Mistrzostwach Świata, francuska firma przygotowała specjalną edycję modelu C4 Coupe o przydomku "by Loeb", dostępnego w jednym z dwóch kolorów - czerwonym (Sport Red) lub czarnym (Sport Black).
By nie było wątpliwości z jakim autem mamy do czynienia, na drzwiach znalazł się autograf Sebastiena Loeba, a na klapie bagażnika logo "by Loeb". Całość dopełniają tylny spojler i 17-calowe felgi aluminiowe w białym lub czarnym kolorze, w zależności od barwy nadwozia.
Wewnątrz specjalną wersję "by Loeb" wyróżniają metalowe wykończenia wokół kratek wentylacyjnych oraz aluminiowe nakładki na pedały i drążek zmiany biegów. Ze sportowymi fotelami pokrytymi czarno-czerwoną tapicerką idelanie zgrywają się kierownica i mieszek dźwigni zmiany biegów, wykończone czarną skórą z czerwonymi przeszyciami. Wykończeniem całości są czarne dywaniki podłogowe obszyte czerwonymi nićmi, opatrzone logo "by Loeb". Dodatkowo w każdym egzemplarzu C4 Coupe "by Loeb" znajdzie się tabliczka z kolejnym numerem w serii. Jak przystało na wyjątkowy model, wyposażenie auta jest kompletne i obejmuje m.in. klimatyzację, czujniki zmierzchu i deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, radioodtwarzacz CD/MP3, a także pełen zestaw elementów bezpieczeństwa czynnego (ABS z EBD, ESP, kontrola trakcji, tempomat z ogranicznikiem prędkośc) i biernego (6 poduszek powietrznych).
Pod maskę silnika może znaleźć się jedna z trzech jednostek napędowych - wszystkie dobrze znane ze zwykłych odmian C4. Podstawowy silniki 1.6 16V VTi ma moc 120 KM, podczas gdy jego mocniejszy wariant 1.6 16V THP rozwija już moc 150 KM, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8,4 sekundy. Naturalnie, nie zapomniano o kierowcach ceniących sobie oszczędność, dla których przeznaczono jednostkę napędową diesla 1.6 16V HDi o mocy 110 KM, w której zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,75 l/100 km.