Walka na trasach Rajdu Dolnośląskiego powinna rozgrzać kibiców do czerwoności, a spory w tym udział będzie miało aż osiem załóg w niewielkich, ale niezwykle szybkich Citroenach C2-R2 MAX, klasyfikowanych w Citroen Racing Trophy Polska.
Osiemnasta edycja dolnośląskiego klasyka będzie pod kilkoma względami wyjątkowa. W finałowej odsłonie cyklu Citroen Racing Trophy wystartuje aż osiem załóg – najwięcej w tym sezonie. Z dziewięciu zgłoszonych kierowców ze startu zrezygnować musiał Sławomir Sawicki, któremu na drodze stanęła kontuzja. Po raz drugi na krajowych oesach swoje umiejętności będą mogli pokazać goście z Francji – Laurent Viana z pilotką Isabelle Galmiche. Obecność zagranicznej załogi kolejny raz potwierdzi międzynarodowy charakter cyklu Citroen Racing Trophy. Ósemkę startujących zespołów uzupełnią Łukasz Habaj z Jackiem Spentanym, znani dotąd z występów w czeskim CRT.
Gorącą atmosferę finału zmagań w RSMP podgrzeje dodatkowo arcyciekawa sytuacja w punktacji sezonu. Szansę na końcowy sukces w CRT oraz w klasach R2B i A6 zachowało aż pięć zespołów. O mistrzowskie tytuły powalczą podczas Rajdu Dolnośląskiego: Tomasz Porębski z Tomaszem Spurkiem, bracia Marcin i Michał Dobrowolscy, Ariel Piotrowski z Anną Wódkiewicz, Jan Chmielewski pilotowany przez Szymona Gospodarczyka oraz Tomasz Gryc z Krzysztofem Zubikiem na prawym fotelu. Wyjątkowo bogata frekwencja sprawia, że w CRT Polska i w klasie R2B do zdobycia będzie aż 20 punktów, a o 24 oczka można będzie wzbogacić swój dorobek w klasie A6, przy czym pewne jest, że w każdej z wymienionych klas tytuł Mistrza Polski przypadnie załodze ścigającej się Citroenem C2-R2.