W momencie europejskiego debiutu nowego Citroena, w ofercie znajdą się trzy silniki benzynowe (plus jednostka zasilana LPG) oraz trzy jednostki wysokoprężne.
Podstawowym silnikiem benzynowym będzie motor 1,4-litra o mocy 95 KM współpracujący z manualną skrzynią biegów. Nieco większa jednostka o pojemności 1,6-litra rozwija 120 KM i jest połączona z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegowym „automatem”. Topowy 1,6 turbo produkuje 155 KM i napędza przednie koła za pośrednictwem półautomatycznej skrzyni o 6 przełożeniach. Silnik LPG będzie miał pojemność 1,6-litra.
Diesel 1,6-litra HDi występuje w dwóch wariantach mocy – 90 i 105 KM. Silnik ten będzie także dostępny w wersji e-HDi z 6-biegową, półautomatyczną przekładnią oraz systemem start&stop. Jednostka 2,0 HDi osiąga z kolei 150 KM i współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią biegów.