silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Autko po prostu wymiata, sportowe wałki rozrządu zmieniają charakterystykę pracy silnika, wkręca się najlepiej od 5000 do ponad 7200 tyś. obr. Wrażenia jak w rajdówce. Od 140km/h bardzo głośno i tak do ponad 200." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Długi czas zmiany zwiększa czas 0-100 który wynosi niewiele ponad 8s. Mała precyzja choć zawsze wchodzą i to bez zgrzytów." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Trzymanie super, ale strasznie sztywno!!" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Tarcze przód, tył, hamulce ok." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Bardzo dobra dookoła." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Wersja ze skórą w środku." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Klimatronic super w każdej porze roku." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Przód aż za dużo, tył za mało dla dorosłych." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Przy takiej twardości, trzęsie ale nic nie puka." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "Jak na auto o takich osiągach b.dobrze ale zawsze chciało by się mniej. min 6,4l/100 śred 7,9 max..:)" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Na razie nic wielkiego." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Najlepsze autko w swojej klasie za te pieniądze. tj. ok 50 tyś zł. Można jeszcze dokupić parę dodatków." |
|