silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "Dynamiczny, niestety niedopracowany zapłon i wtrysk (pierwsze wersje)." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "W Hondzie biegi wchodzą lepiej." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Nie można tylko zdejmować nogi z gazu w zakręcie lub brać go "na 2 razy"." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Przy tak miękkim zawieszeniu droga hamowania jest dość długa." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "O klasę lepiej niż w Xsarze." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Po 12 latach brak śladów zużycia. Nie widziałem takiej Xsary." | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Prawie 5. Klamki w środku zbyt przesunięte do tyłu." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Prawie 5. Mgła z przedniej szyby znika równomiernie i szybko. Pozostaje nieco w kącikach przednich drzwi. Po stronie kierowcy jest cieplej." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Rodzinka 2 + 3 mieści się wygodnie. Astra i Eskort są nieco mniejsze (tak o pół klasy)." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Słychać silnik w kilku przedziałach obrotów. Słychać antenę na dachu. Słychać wspaniale pracujące zawieszenie." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Zużycie paliwa 6.98. Trzeba się starać by spalić więcej. To nie auto do sportowej jazdy." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Wymieniłem: amortyzatory, 2 x łożysko, tłumik, kilka gum. Na tyle lat raczej drobiazg do przewidzenia." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Lepszy niż u "niemców"." |
|