silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "kultura pracy bez zastrzeżeń natomiast elastyczność niedostateczna, prawdopodobnie z uwagi na złą charakterystykę momentu obrotowego i dość niską jego wartość" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "bez uwag choć dźwignia zmiany biegów mogłaby mieć mniejszy skok" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "gdyby nie dokuczliwe chałasy przy jeździe po złych nawierzchniał nie byłoby zastrzeżen" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "bardzo sprawny" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "do przodu na lewo - zła, ponadto trudno autem manewrować ponieważ nie widać ani przodu ani tyłu samochodu." | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "dość licha" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "nie najgorzej" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "klimatyzator powinień być wydajniejszy (szybciej nagrzewać zimą oraz szybciej chłodzić latem) wygodne byłoby mieć możliwość pełnego, ręcznego sterowania klimatyzatorem" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "w aucie jest bardzo obszernie" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "denerwują różne pochodzące nie wiadomo skąd hałasy" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "w trasie ujdzie natomiast w mieście pali więcej niż poprzdnie auto z 2-litrowym silnikiem" | |
niezawodność | ocena: 2 | komentarz: "psuje się za często, dodatkowo serwisy są beznadziejne" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 2 | komentarz: "jakośc jest zła, autoryzowane serwisy są nieliczne, niesprawne i bardzo drogie - za tą wartość można oczekiwać auta bez tylu mankamentów" |
|