Nowy Fiat 500 „La Prima by Bocelli" to pierwszy na świecie samochód miejski wyposażony w technologię JBL „Virtual Venues", zapewniającą niezrównane wrażenia dźwiękowe. W standardzie bowiem, nowa wersja kultowego i topowego Fiata ma unikalny JBL „Premium Audio mastered by Bocelli”: niezwykle wyrafinowany zarówno pod względem budowy, jak i działania, system audio klasy premium o mocy 320 W, jednocześnie prosty i intuicyjny w obsłudze. Jest on doskonale zintegrowany z samochodem, bez uszczerbku dla przestrzeni wnętrza czy bagażnika.
Aby idealnie dopasować, system dźwiękowy JBL do samochodu, Fiat skorzystał z doświadczenia maestro Andrei Bocellego, obecnie najpopularniejszego na świecie tenora, i wybrał na ścieżkę dźwiękową kampanii komunikacyjnej nowy singiel Matteo Bocelli.
„Ogromny sukces nowego Fiata 500 la Prima, topowej wersji naszej elektrycznej ikony, uświadomił nam, że nasi klienci pragną włoskiego, kultowego produktu najwyższej klasy. Krótko mówiąc, pragną najlepszych produktów „Made in Italy” - oświadczył Olivier Franҫois, dyrektor generalny marki Fiat i dyrektor marketingu Stellantis. „To właśnie we Włoszech odnajdujemy sztukę, piękno i muzykę na najwyższym poziomie. Dlatego też, wspólnie z maestro Andreą Bocellim, stworzyliśmy wyjątkowe wrażenia akustyczne, które podkreślają ciszę samochodu elektrycznego”.
Dzięki doskonałej technologii „Virtual Venues” firmy JBL, zapewniamy naszym klientom niezwykłe i dopasowane do ich potrzeb doznania muzyczne. Ten rewolucyjny system audio klasy premium stanowi dopełnienie autentycznej włoskiej ikony, z dumą produkowanej we Włoszech, by przynieść światu najbardziej autentycznego włoskiego stylu”.
Nowy Fiat 500 „La Prima by Bocelli”
Z okazji swojego debiutu na światowej scenie, nowy Fiat 500 „La Prima by Bocelli” prezentuje się, jakby wybierał się na premierę w operze – ma wyrafinowane, eleganckie, czarne wykończenia. Oferuje w standardzie innowacyjny schowek z funkcją sterylizacji lampą UV-C. Lampa UV-C umieszczona jest w schowku w desce rozdzielczej i pomaga zdezynfekować powierzchnię małych przedmiotów, takich jak smartfon, klucze do domu i inne drobne przedmioty codziennego użytku. Klient może aktywować lampę, umieszczając drobne przedmioty osobiste w schowku, zamykając go i naciskając przycisk znajdujący się na konsoli środkowej. Cykl dezynfekcji trwa 3 minuty, a o jego zakończeniu informuje znajdująca się na zewnątrz schowka niebieska kontrolka oraz sygnał dźwiękowy.
Nowy, topowy samochód w gamie, zdobią też różnego rodzaju perły wzornictwa i technologii: niepowtarzalny otwierany dach z monogramem „FIAT” w wersji kabriolet, 10,25-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości systemu multimedialnego, reflektory Full LED, 17-calowe obręcze kół o diamentowym szlifie, specjalny emblemat „la Prima" oraz wnętrza klasy premium z obitą materiałem deską rozdzielczą i fotelami z monogramem „FIAT”. W nowej wersji zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, a zasięg akumulatora wynosi do 320 km - w cyklu WLTP - i wzrasta do 460 km podczas jazdy w ruchu miejskim. Ponadto, nowy Fiat 500 jest pierwszym samochodem miejskim wyposażonym w system jazdy wspomaganej na poziomie 2.
Nowego Fiata 500„ La Prima by Bocelli” będzie można zamawiać w 3 wersjach nadwozia: cabrio, hatchback i 3+1 oraz w 6 kolorach nadwozia (Czarnym Onyx, Złotym Rose, Białym Ice, Szarym Mineral, Zielonym Ocean i Niebieskim Celestial) pod koniec kwietnia.
Firma JBL
JBL tworzy niesamowite brzmienie, które kształtuje najbardziej epickie momenty życia. Od kultowych wydarzeń, takich jak festiwal Woodstock, koncerty w Madison Square Garden i rozgrywki na Yankee Stadium po weekendowe wycieczki, dźwięk JBL sprawia, że każda chwila jest niezapomniana, czego dowodem są nagrody zdobyte na różnych konkursach. Mając na swym koncie niedoścignione profesjonalne kwalifikacje i ponad 75 lat doświadczenia w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, JBL łączy śmiałą wizję przyszłości z pasją i talentem inżynierów i projektantów z całego świata.
JBL Signature Professional Sound to wiodąca technologia, która napędza najważniejsze wydarzenia popkulturowe, a marka współpracuje z największymi światowymi talentami w dziedzinie muzyki, sportu i e-sportu.