Obok pięciodrzwiowej Bravy w 1995 roku na rynek wszedł trzydrzwiowy model Bravo, adresowany głównie do młodych ludzi. Podkreślała to znacznie bardziej dynamiczna sylwetka nadwozia, a także nieco inne wersje, ze sportową włącznie.
Przez cały okres swej produkcji, czyli do roku 2001 samochód zyskał wierne grono wielbicieli, a właściciele firm tuningowych szybko poszerzali swą ofertę o atrakcyjne dodatki przeznaczone właśnie do tego auta.
W latach 2001-2006 zastąpił go model Stilo. Od 2007 roku jego następca znów nosi nazwę Bravo. Nowy Bravo nie będzie dostępny w wersji trzydrzwiowej, jak poprzednie modele, lecz w pięciodrzwiowej, zaś dotychczasowy pięciodrzwiowy model Brava znika z rynku.
Zaprojektowany przez Fiat Style Centre Bravo został oficjalnie zaprezentowany szerokiej publiczności na salonie w Genewie.
Pod koniec maja w Warszawie odbyła się pierwsza w Polsce wystawa poświęcona pojazdom specjalnie przystosowanym dla niepełnosprawnych kierowców i pasażerów “Motomobilność ...
czytaj dalejTegoroczny Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny w Sao Paulo, który rozpoczął się 24 października i trwać będzie do 4 listopada, obfituje w premiery ważne dla rynku ...
czytaj dalej
Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, który rozpocznie się już w przyszłym tygodniu, pojawi się premierowo Fiat Bravo Street. Nowa edycja specjalna będzie...
czytaj dalejGwiazdą stoiska Fiata na salonie motoryzacyjnym w Genewie będzie nowy model Freemont, pierwszy pojazd powstały w wyniku współpracy marki z Chrysler Group. Bazuje na modelu Dodge ...
czytaj dalej
Rusza sprzedaż nowych wersji Fiata Bravo wyposażonych w turbodoładowane silniki 1.4 MultiAir 16v o mocy 140 KM z systemem Start&Stop. Nowy silnik Fiata spełnia normy...
czytaj dalej
Fiat Bravo w wersji na rok 2010 wyróżnia się zmienioną stylistyką, a także nowymi elementami wyposażenia. Przód auta zyskał nowy wygląd dzięki osłonie chłodnicy w...
czytaj dalej