...132 g/km w cyklu mieszanym. To, co powinno zachwycić przyszłych nabywców to spalanie. Fiat sugeruje, iż MultiAir w cyklu mieszanym jest w stanie zadowolić się 5,7l benzyny na 100 km. Dobre osiągi ma zapewnić moc 140 KM i moment obrotowy wynoszący 230 Nm przy 1750 obr./min.
W porównaniu z tradycyjnym silnikiem benzynowym o takiej samej pojemności, MultiAir zapewnia wzrost mocy (do 10%) i momentu obrotowego (do 15%), ponadto istotne zmniejszenie zużycia paliwa (do 10%) oraz emisji CO2 (do 10%). Jednostka połączona jest z systemem Start&Stop, który steruje czasowym wyłączeniem silnika w przypadku postoju pojazdu. Moc silnika trafia na koła poprzez nową, manualną, 6-biegową skrzynią biegów.
Wraz z debiutem nowego napędu MultiAir, gamę Fiata Bravo wzbogacono o kolejną nowość: silnik 1.4 T-Jet, który generuje 120 KM. Jednostka dzięki emisji na poziomie 146 g/km spełnia normy Euro 5. W Polsce ceny Bravo z nowym silnikiem MultiAir zaczynają się od 67 990zł. T-jet, dostępny w wersji Dynamic, kosztuje 60 990 zł.