Wszystkie wersje (oprócz Fresh) otrzymały także lusterka i klamki w kolorze nadwozia, a klosze reflektorów zyskały nowy przyciemniony kolor. Wprowadzono również dwa dodatkowe kolory: nowy odcień szarego oraz perłowy.
W wersji Active deska rozdzielcza wykończona jest miłym w dotyku materiałem o wzorze włókna węglowego. W wersji Dynamic tkaniny zyskały nowy wzór i nowe kolory.
Oferta silników nie uległa zmianie, przy czym benzynowy silnik 1.4 90 KM spełnia teraz normę emisji spalin Euro5, podobnie jak silniki Diesla 1.6 Multijet 120 KM i 2.0 Multijet 165 KM.
Do gamy Bravo wprowadzono także nowy pakiet opcji dla wersji Estiva Blue&Me zawierający:
- Dwustrefową klimatyzację automatyczną,
- System Blue&Me wraz z oprogramowaniem w języku polskim,
- Przyciski na kierownicy do sterowania systemem Blue&Me,
- Światła przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów.
Oferta Fiata Bravo 2010 zawiera 6 wersji wyposażenia. Ponadto do wyboru klienci mają 7 silników - 3 benzynowe o mocach od 90 KM do 150 KM oraz 4 jednostki wysokoprężne od 105 KM do 165 KM. Zarówno w przypadku silników benzynowych jak i Diesla klienci mogą zamówić Bravo wyposażone w zautomatyzowaną skrzynię biegów „Dualogic".
Ceny Fiata Bravo 2010 na rynku polskim w zależności od wersji mieszczą się w przedziale od 46 990 do 79 990 złotych.