...tabliczka z podpisem Czesława Langa z unikalnym kolejnym numerem własnym. Modele te posiadają także dywaniki z wyszytym logo "Tour de Pologne" oraz naklejki zewnętrzne z identycznym napisem.
Co więcej, auta z limitowanej serii oferują bogate wyposażenie standardowe, zróżnicowane w zależności od modelu.
Fiat Bravo "Tour de Pologne" z silnikiem 1.4 Turbo T-Jet o mocy 120 KM dysponuje reflektorami przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów, klimatyzacją automatyczną, radioodtwarzaczem CD z mp3, systemem ESP z ASR, MSR, HBA Hill Holderem oraz Pakietem Sport z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17", sportową kierownicą pokrytą skórą, spojlerami bocznymi i tylnym oraz sportowym wnętrzem.
Linea "Tour de Pologne" z identycznym silnikiem jak w Bravo oferuje klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym, felgi ze stopów lekkich 16", cztery poduszki powietrzne (przednie i boczne), centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD sterowany z koła kierownicy, reflektory przeciwmgielne oraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą.
Doblo "Tour de Pologne" napędza silnik Diesla 1.9 Multijet o mocy 105 KM a wyposażenie zawiera centralny zamek sterowany pilotem, klimatyzację manualną, sterowane elektrycznie, podgrzewane, lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgielne, radioodtwarzacz CD, dwoje drzwi przesuwnych po obu stronach nadwozia.
Dodatkowo każde z aut oferowane jest w atrakcyjnym kredycie 50/50 oraz z rabatem, w zależności od modelu.
Fiat Bravo 1.4 Turbo T-Jet 120 KM "Tour de Pologne" kosztuje 63 990 zł, Linea 1.4 Turbo T-Jet 120 KM 59 990 zł zaś Doblo 1.9 Multijet105 KM "Tour de Pologne" to wydatek 61 490 zł