W nowych modelach, włoska marka będzie między innymi używać systemu stop-start, który ma zastosowanie głównie w mieście.
Emisja CO2 w modelu 500, 1.2 z benzynową jednostką, ma być zredukowana o 4g/km do 115g/km. W w silnik diesla 1.6 Bravo, emisja dwutlenku węgla ma zmniejszyć się także o 4g/km i również będzie wynosić 115g/km.
W 120-konnej Cromie 1.9 z silnikiem diesla, emisja CO2 ma być zredukowana do poziomu 140g/km.
Choć nowe wartości emisji CO2 we Fiatach nie wydają się znacząco mniejsze, włoski producent zmieścił się w propozycjach Komisji Europejskiej, która na rok 2007 zaleciła próg emisji CO2 na poziomie 140g/km.
Fiat pokaże także Fiorino Qubo, pasażerską wersję Fiorino Combi, dostawczego vana. Qubo ma bardziej przestrzenne wnętrze i smuklejszy wygląd. Celem Fiata jest sprzedaż 20 tysięcy sztuk rocznie Qubo w Europie.