Seria limitowana Bravo Tour de Pologne

Seria limitowana Bravo Tour de Pologne25.09.2007
Fiat Auto Poland był oficjalnym sponsorem 64 wyścigu Tour de Pologne, największego wydarzenia kolarskiego w Polsce. W nawiązaniu do wyścigu została przygotowana seria limitowana 40 samochodów Bravo "Tour de Pologne".

Samochody te oznaczone są logo wyścigu oraz głównego organizatora "Lang Team".

Seria limitowana została zbudowana na bazie wersji 1.4 T-Jet 16v 150 KM SPORT w kolorze czerwonym Maranello. We wnętrzu samochodu znajduje się emblemat z nazwą serii limitowanej, kolejnym numerem samochodu z serii oraz autografem Czesława Langa - kiedyś mistrza kolarskiego, a dzisiaj organizatora wyścigu.

Seria limitowana Bravo "Tour de Pologne" posiada bogate dodatkowe wyposażenie w atrakcyjnej cenie 79.590 zł, w tym m.in.
* Blue & Me Nav z mapą Europy Środkowej (multimedialny system głośnomówiący z nawigacją pokładową)
* Automatyczną dwustrefową klimatyzację
* Szyby tylne sterowane elektrycznie
* Dywaniki welurowe z wyszytym logo "Tour de Pologne"
* Podłokietnik przedni
* Koło zapasowe dojazdowe

Źródło: Fiat