...przyciąga uwagę przechodniów z zawieszonego nad ziemią potężnego sześcianu reklamowego, prezentującego filmy, napisy i gigantycznych rozmiarów plansze.
Z dwóch bilboardów o powierzchni 288 metrów kwadratowych każdy, Fiat 500 zaprasza przechodniów do wysłania SMSa (hasło: Fiat 500, numer telefonu 84000). W ten sposób przez wyświetlacz o długości 20 metrów przewijają się myśli i pozdrowienia, które są pokazywane również na stronie internetowej Fiata 500 za pomocą systemu RSS-feed.
To oryginalne przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników z całego świata pod szyldem "500, auto dla ludzi, stworzone przez ludzi".
Ukierunkowana na wielką sensację kampania zewnętrzna, zorganizowana w samym sercu Berlina, została opracowana przez Fiata wraz z ekspertami od komunikacji Carat Wiesbaden oraz agencją Magic Touch z Hamburga.
Fiat 500 znalazł się już zresztą raz w centrum uwagi niemieckiej stolicy. 28 stycznia odbyła się w Berlinie ceremonia wręczenia prestiżowej nagrody "Car of the Year 2008" przyznanej Fiatowi 500. Z tej okazji w stolicy Niemiec miała miejsce oryginalna inicjatywa, która po raz pierwszy pozwoliła producentowi samochodów na wykorzystanie części sieci metra. Od Nowego Roku do 27 stycznia po torach metra jeździł wagon zamieniony w platformę, na której ustawiono dwa Fiaty 500 "ubrane" w wyjątkowy kolor nadwozia: ekskluzywną perłową biel. W ten sposób pasażerowie metra oczekujący na każdej ze 170 stacji mieli możliwość podziwiania najmniejszego Fiata.