...oraz drugiej serii (powstałej w 1999, nadal w sprzedaży pod nazwą Punto Classic), która z kolei przekroczyła ilość 3 mln egzemplarzy.
Milionowy egzemplarz Grande Punto to wersja Sport w kolorze rosso passionale, wyposażona w jednostkę napędową 1.4 o mocy 120 KM /turbo benzyna. Auto posiada elektryczny szklany dach “Skydome”, koła ze stopu w rozmiarze 17" o promieniach z cięciem diamentowym oraz chromowane lusterka wsteczne. Te dwie ostatnie opcje wyposażenia potwierdzają zainteresowanie, jakim cieszą się akcesoria i detale estetyczne wprowadzone wraz z nową gamą w 2008 roku.
Grande Punto MY 2008, od początku wielki gracz na wszystkich rynkach, zyskał ostatnio odnowiony wygląd i nowe, ważne elementy wyposażenia, ze szczególnym ukierunkowaniem na młodych klientów. Wystarczy pomyśleć o linii sportowej (Sport i Racing), która stanowi 25% całej sprzedaży, z czego 14% tych klientów wybiera auta o indywidualnym wyglądzie dzięki oryginalnym naklejkom. Nie należy też zapominać, że dziś 30% klientów Grande Punto wymaga Blue&Me, systemu, który całkowicie odmienił paradygmaty komunikacji, informacji i relaksu w samochodzie.
Ponadto, klienci zwracają uwagę na wyposażenie dotyczące komfortu i bezpieczeństwa jazdy odpowiednie dla wyższego segmentu - dlatego 40% z nich wybiera wersję wyposażenia Dynamic.