Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach Grande Punto, Punto Abart oraz Punto Van, wyposażonych w regulowaną kierownicę, z powodu nieprawidłowego momentu dokręcenia śruby górnego przegubu krzyżowego kolumny kierowniczej, możliwe jest wątpienie problemów ze sterownością pojazdu.
Na rynku polskim kompanią objęte są 13453 samochody, o numerach nadwozia (VIN): od ZFA19900000024267 do ZFA19900000412774 od ZFA19900001112419 do ZFA19900001392261 od ZFA199000000157345 do ZFA19900000412668 od ZFA19900001138499 do ZFA19900001392058 oraz ZFA 19900000957556, ZFA19900001459541, ZFA19900001679307, ZFA19900001921533, ZFA19900001977669, ZFA19900001990000, ZFA19900001990190, ZFA19900001999912, ZFA19900000024269; ZFA19900000156047.
Fiat Auto Poland S.A. poinformował UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do autoryzowanej stacji obsługi, gdzie dokonana zostanie ocena prawidłowości połączenia przegubu krzyżowego kolumny kierowniczej, a w przypadku stwierdzenia usterki - nastąpi jej bezpłatne usunięcie. [AKAPIT} Przedsiębiorca zwrócił się do konsumentów o zaprzestanie używania urządzenia oraz zgłoszenie się do dystrybutorów marki TunaBase, gdzie sprzęt zostanie bezpłatnie wymieniony na nowy.