silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 2 | komentarz: "tragedia chłodzenia turbiny,mały moment obrotowy" | |
skrzynia biegów | ocena: 2 | komentarz: "jazda jak cinquecento,słaba jedynka" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "zobaczymy w zimę?" | |
układ hamulcowy | ocena: 1 | komentarz: "bardzo zły przy większych ładunkach" | |
widoczność | ocena: 1 | komentarz: "grube słupki," | |
jakość wykończenia | ocena: 1 | komentarz: "to jest fiat :)" | |
ergonomia | ocena: 2 | komentarz: "radio za daleko, siedzenie kierowcy w miarę" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 1 | komentarz: "jakie ogrzewanie,raczej jego brak" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 2 | komentarz: "ciasno z przodu.lewarek skrzyni biegów przy dwójce uderza w kolano" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "może być" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "jak na razie da się przeżyć" | |
niezawodność | ocena: 1 | komentarz: "już dwie wizyty w servisie na gwarancji i czekam na części(bendix i kostka kierunkowskazów)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "kupiłem w promocji" |
|
"Auto w miarę ciche ale ciasne z przodu,deska rozdzielcza zaczyna się rozkręcać,fotel kierowcy do naprawy po 10000 km z powodu pęknięcia regulacji lędźwiowej,rozrusznik do naprawy i problemy z włączniem kierunkowskazów-wszystko naprawy na gwarancji-wady fabryczne.Czekam co jeszcze się pojawi.Zabawny fakt.Servis w Warszawie na auto zastępcze dał mi FIATA PANDĘ na łysych oponach,bez apteczki, gaśnicy i trójkąta.Panda za Ducato-pracownicy fiata twierdzą że to dobry wybór." |