silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "W ZIMĘ ZAMARZA "ODMA" TRZEBA UWAŻAĆ" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "WSTECZNY NIEZSYNCHRONIZOWANY" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "ZAWIESZENIE SYPIE SIĘ ALE DROGI TRZYMA SIE DOBRZE ,DOBRZE TŁÓMI NIETÓWNOŚCI PO 4-DZIESTU TYS.KM.NIEMA GWARANCJI NA ZAWIESZENIE" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "+" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "MAŁO WIDAĆ W LUSTERKACH TRZEBA DŁÓGO PRZYZWYCZAJAĆ SIĘ" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 1 | komentarz: "PRZY TEMP.-10"CSILNIK ROZGRZEWA SIĘ PRZEZ 20KM,CZYLI PZEZ 2/3 DROGI JEDZIEMY ZE SOPLEM POD NOSEM(CHYBA ŻE PRZED JAZDĄ ODPALĘ GO I PYKA NA WOLNYCH OBROTACH PRZEZ OKOŁO 10 MIN TO ROGRZEJE SIĘ SZYBCIEJ)" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "TAPICERKA NIEDRŻY (WOGULE JEJ NIE SŁYCHAĆ),MOCNO SŁYCHAĆ KOŁA" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "6L.PRZY PRĘDKOŚCI MAX 80/H;7,0-8,0LPRZY PRĘDKOŚCI 100-120/H,KOMPUTER ZANIRZA OJAKIEŚ 1,0-1,5L." | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "2 RAZY LAWETA PO MIESIĄCU Z SALONU (BO ZAMARZŁ)LATEM IDEAŁ" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | |
|