silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "wzmocniony do 142 KM w salonie (chip V-Tech)" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "precezyjnie, chociaż w porównaniu do Pandy znaczniej oporniej chodzi" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "znakomite prowadzenie, pewność na zakrętach" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "bez zarzutów" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "widoczność znakomita - szczególnie przy korkach - widzi się dużo dużo więcej" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "mogłoby być lepiej..." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "z początku wydaje się wszystko rozsypane, jednak po krótkiej chwili można zauważyć że układ jest bardzo przemyślany - wszystko pod ręką" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "bez klimatyzacji nie da się w tym akwarium jeździć; sama klimatyzacja działa jednak znakomicie" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "układ 2 z przodu (środkowy złożony w stolik) + 3 z tyłu daje idealne warunki podróżowania" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "diesla nie słychać praktycznie wcale, wyciszenie bardzo dobre" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "ostatnia trasa - 1200 km (w góry); auto zapakowane + 5 osób; spalanie średnie 6,1l/100km" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Poza elektrycznym zamkiem tylnej klapy nic się nie psuje; sposobem na to było zamontowanie dodatkowego switcha w kabinie" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Za tą cenę nie ma lepszego auta dla dużej rodziny" |
|