komentarz: "wzmocniony do 142 KM w salonie (chip V-Tech)"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "precezyjnie, chociaż w porównaniu do Pandy znaczniej oporniej chodzi"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "znakomite prowadzenie, pewność na zakrętach"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "bez zarzutów"
widoczność
ocena:5
komentarz: "widoczność znakomita - szczególnie przy korkach - widzi się dużo dużo więcej"
jakość wykończenia
ocena:3
komentarz: "mogłoby być lepiej..."
ergonomia
ocena:5
komentarz: "z początku wydaje się wszystko rozsypane, jednak po krótkiej chwili można zauważyć że układ jest bardzo przemyślany - wszystko pod ręką"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "bez klimatyzacji nie da się w tym akwarium jeździć; sama klimatyzacja działa jednak znakomicie"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "układ 2 z przodu (środkowy złożony w stolik) + 3 z tyłu daje idealne warunki podróżowania"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "diesla nie słychać praktycznie wcale, wyciszenie bardzo dobre"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "ostatnia trasa - 1200 km (w góry); auto zapakowane + 5 osób; spalanie średnie 6,1l/100km"
niezawodność
ocena:4
komentarz: "Poza elektrycznym zamkiem tylnej klapy nic się nie psuje; sposobem na to było zamontowanie dodatkowego switcha w kabinie"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Za tą cenę nie ma lepszego auta dla dużej rodziny"
Podsumowanie:
"Z początku nie brałem pod uwagę Multipli. Przypadkowy wyjazd Multiplą znajomego diametralnie zmienił moje podejście do tego auta. Po 3 miesiącach stałem się posiadaczem Multipli z 1.9 JTD, dodatkowo wzmocnionej chipkiem V-tech. Wyniki z pomiarów - 142 KM i 277 nM momentu obrotowego.
Po 31 tysiącach nadal ten samochód mnie zaskakuje - pozytywnie. Czy to jest długa, czy też krótka trasa, auto daje radość z jazdy i przede wszystkim nie czuje się zmęczony.
Zdecydowanie polecam"