silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "silnik jak najbardziej trafiony. Idealny do miasta, ale na dalekie trasy niezbyt dobry. Nie bierze oleju, nie cieknie." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "pracuje bardzo dobrze- 85 tys.km to za mało, żeby było inaczej" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "dobry, bezawaryjny, tylko na zakretach mógłby się mniej wychylać" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "wystarczająco skuteczny i trwały" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "widoczność bardzo dobra" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "twarde plastiki, ale trwałe- ale nic nie trzeszczy, dobre spasowanie" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "wszystko pod ręką. Schowka nie ma, ale ta półka przed pasażerem jest bardzo praktyczna" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "przeciętne. Trzeba czekać, aż silnik sie dobrze nagrzeje." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 2 | komentarz: "ciasno- ale to auto miejskie." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "jest cicho, ale do 2.5 tys.obr/min. Potem robi się głośno." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "średnie palanie to 5.4-5.7 litra/100km. Części eksploatacyjne taniutkie." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "nigdy mnie nie zawiódł, choć auta spod tego znaku lubią to robić. Wymieniłem w nim dotąd: amortyzatory przednie- były dobre, ale wjechałem w głęboką dziurę w jezdni; klocki, szczęki, linka hamulca ręcznego. Żadna z żarówek jeszcze się nie przepaliła. Poza" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Seicento jest najtańszym samochodem na rynku. Cieszy niezawodność. Idealne auto do miasta, na dojazd do pracy." |
|