silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Elastyczna przyjemnie pracujaca wytrzymala jednostka. Troche duzy apetyt na paliwo." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Selespeed jest dobrym rozwiazaniem na korki i jazde w trasie. Do sportowej skrzyni mu jeszcze daleko ale jesli ktos szuka auta do szybkieo przemieszczania sie w trasie w zupelnosci wystarczy." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Zdecydowanie pewniej prowadzi sie niz np Golf czy Octavia z tych lat produkcji, natomiast do zawieszenia z Civica Type R daleko mu." | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Chyba jeden z lepszych z jakimi sie spotkalem w tej klasie" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Bez problemu" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Duza poprawa wzgledem Bravo I. Plastiki niestety dosc czule na uszkodzenia mechaniczne ( latwo zaysowac przy przeworzeniu twardych rzeczy)" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wnetrze troche na styl niemiecki" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Klma automatyczna troche za delikatnie dziala przy wysokich temperaturach na dworzu" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Każdy jest zaskoczony iloscia miejsca z tylu auta" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "przeietnie" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "czesci latwo dostepne i tanie. duze spalanie na poziomie 13,5 w miescie i 9,5 w trasie przy dynamicznej jezdzie" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "malo awaryjny samochod" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "polecam" |
|