silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "dosyc elastyczny. 5tka ewidentnie jako nadbieg - słabiutko ciągnie. rozkręca się pow. 2500 obr." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "trójka czasem haczy (szczególnie przy redukcji, np. z 5ki). biegi wchodzą delikatnie" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "trochę przechyla się na zakrętach, ale jak na takie autko zawodowo tłumi nierówności" | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "czasem mam wrażenie, że przy gwałtownym hamowaniu może "zabraknąć" 2-3 metrów" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "kiepska do tyłu" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "po przejechaniu 5 km (pięciu) odezwał się świerszcz na desce (do tej pory jedyny). śliska kierownica. reszta przyzwoita." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "dla mnie bomba :)" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "słabo się nagrzewa, ale odparowywanie szyb znakomite" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "z przodu jest super, ale w czterech chłopa jest ciężko (dla wszystkich, bo przednie fotele trzeba przesunąć do przodu)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "jest ok, choć zawieszenie czasem głośne na nierównościach" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "w tej chwili zużycie w/g kompa 7.2 (głównie miasto - korki). na trasie, gdzie nie mogłem się "rozbujać" (średnio 70-80 km/h) spalił mi 4.9" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "daję 5, bo na razie nic się nie zepsuło :)))" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "miałem zniżkę, więc nie będę podskakiwał, ale bez wybrałbym Yariskę, a tak jestem 4k PLN do przodu" |
|