silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "DOBRE SPALANIE SABA ELASTYCZNOŚĆ DOBRE PRZYSPIESZENIE ALE TYLKO DO 80 KM/H" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "ZBYT DUGIE BIEGI POCZYNAJĄC OD 4" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "AUTO DOBRZE TRZYMA SIĘ DROGI ALE ZAWIESZENIE JEST ZBYT GOŚNE" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "ŚREDNIE HAMULCE" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "ZBYT GRUBE PRZEDNIE SLUPKI ORAZ BRAK TYLNYCH OKIENEK" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "ZBYT TWARDE PLASTIKI, PO PEWNYM CZASIE ZACZYNAJĄ ZGRZYTAĆ" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "POD WZGLĘDEM ERGONOMII AUTO JEST NAJLEPSZE W SWOJEJ KLASIE" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "BEZ ZARZUTÓW" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "BARDZO DUŻO MIEJSCA NA PRZEDNICH FOTELACH, DUGIE, WYGODNE SIEDZISKA" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "GOŚNO PRACUJĄCY UKAD JEZDNY, STUKI ZAWIESZENIA, STUKI W DESCE ROZDZIELCEJ" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "MAO PALI PRZY OSTREJ JEŹDZIE W MIEŚCIE MAKSYMALNIE 7,4 L/ 100 KM A PRZY SPOKOJNEJ OK 5,8 L/100 KM W MIEŚCIE!!!" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "BEZ WIĘKSZYCH AWARII" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "DOBRY" |
|