komentarz: "Łatwo sie wkręca na obroty i dopiero w górnych rejestrach jest naprawdę dynamiczny, brkuje obrotomierza ale mozna pokręcić"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Standardowe kłopoty Uniacza ze wstecznym i z 2"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "Trochę zbyt mocno się przechyla, ale to z powodu niekorzystnego stosunku wysokości do szerokości, natomiast zawieszenie jest bardzo dobre pod warunkiem, że wymieni się po ok 50 000km amortyzatory na np Kayaby"
układ hamulcowy
ocena:4
komentarz: "Bardzo przewidywalny i skuteczny pod warunkiem posiadania szerszych opon niż standardowe 135 Vivo (te opony to był koszmar-wąskie plastikowe kółeczka!!!)"
widoczność
ocena:5
komentarz: "Wąskie słupki i duża przeszklona powierzchnia - tylko do naśladowania przez innych producentów"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "Jak to Fiat z tamtych lat :-), ale nie jest źle"
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Pięknie oprócz włącznika tylnej wycieraczki i przeciwmgielnych"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "Nic dodać nic ująć"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Clio, Corsa, Fabia.....długo długo nic .....i Uno - powinni się uczyć od Uniaczka"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "Przy większej prędkości silnik warczy, a wiatr "wyrywa" uszczelki - ale dopiero powyżej 120 km/h"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Mam zamontowany gaz więc tylko mogę współczuć innym paliwożercom"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "***** (5 gwiazdek)"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Nic tak udanego za tak małe pieniądze jeszcze nie powstało i chyba nie powstanie"
Podsumowanie:
"Gdybymiał kupować ponownie samochód, napewno wybrałbym Uniaczka"