silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "precyzyjna, krótkie skoki" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "zawieszenie dobre na naszych dziurach, trochę głośne, sztywne, trwałe" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "po prostu rewelacja! porównywali je gostkowie jeżdżący różnymi autkami" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "z tyłu trochę przeszkadzają zagłówki, ale od czego są lusterka" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "wersja elx ma miękkie plastiki, welur i wszystko dobrze spasowane, nic nie trzeszczy, nie skrzypi" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "bez zarzutu, duży plus za samowyłączające się światła po zgaszeniu silnika" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "wersja z klimatyzacją, niezbędna funkcja max def ze względu na duże powierzchnie szyb" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "z tyłu trochę mało miejsca na nogi, za to nad głową przestrzeń" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "silnik 1747 cm3 pracuje cicho, na dużych prędkościach obrotowych jest głośniejszy, ale nie warkotliwy, głośna praca zawieszenia na nierównościach" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "po mieście 10,4 - 11.5 (zimą) przy włączonej klimatyzacji, na trasie około 7" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "padł mi synchronizator 2 biegu, czujnik poduszki bocznej pasażera, akumulator po 2 latach" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | |
|