komentarz: "Nie ma zastrzeżeń. Na trójce - przyspiesza do 80km/h. Na piątce - spokojnie pracuje od 60km/h w górę. Ale trochę za mało mocy."
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Nie zawsze jest dobrze. Ale może nie do końca dociskam sprzęgło."
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Trochę buja na boki przy zakrętach. Ale to pewnie zbyt mały rozstaw, przy stosunkowo dużej wysokości. Zawieszenie twarde. Duży prześwit. Radzi sobie na wertepach i wysokich krawężnikach."
układ hamulcowy
ocena:3
komentarz: "Za miękkie tarcze. Stosunkowo szybkie zużycie."
widoczność
ocena:3
komentarz: "Szeroki słupek z przodu i z tyłu. W pewnych warunkach przy nieszczęśliwym zbiegu okoliczności można najechać na pojazd wjeżdżający z poprzecznej jezdni. Niestety. Nie zdażyło mi się to, ale kilka razy musiałem zrobić głupią minę i zagrożenie było."
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "Przedtem jeździłem Uno. W stosunku do niego lepiej, w stosunku do Kia, dużo lepiej ale w stosunku do innych trudno powiedzieć."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Wyposażenie skromne. Wodotrysków w środku nie ma - to nie było co sp...."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "Wnętrze nagrzewa się szybko, ale w przewodach wentylacyjnych ciągle chroboczą jakieś liście."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Tu jest ok! Ale piątego zagłówka nie ma."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "Fiaty generalnie nie należą chyba do głośnych samochodów, tak w Uno jak i w Sienie zdażyło mi się już kilka razy zpomnieć o wylączeniu silnika bo wydawało mi się, że już go wyłączyłem (cissssza...). Przy większych prędkościach oczywiście głośniej."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Miasto 8 (zima 9-10l/100km), trasa 6-6,5. Pierwszy przegląd 400zł, drugi 600, trzeci 900 (wymiana tarcz hamulcowych). Wlewam i jeżdżę."
niezawodność
ocena:4
komentarz: "Oczywiście alternator. Całe szczęście, że trafiło mnie w okresie gwarancji przy ok. 35tys.km. No i uklad hamulcowy (patrz wyżej)."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "W moim wypadku tanio. Dałem 23,5 tys. za samochód z przebiegiem 5tys. km (jeździł w salonie jako służbowy przez 3 miesiące)."
Podsumowanie:
"Bez wodotrysków, bez poduszek powietrznych ( w niektórych egzemplarzach jest pp kierowcy, ale u mnie nie), bez komputera pokładowego podającego spalanie średnie, chwilowe, maksymalne, minimalne itp..., ale to co ma robić, tzn. jeździć, to robi. Otwórzcie bagażnik 500l, a zrozumiecie dlaczego jej d... jest taka wielka i nie proporcjonalna. Nie masz kasy za dużo... Uważasz, że cechy użytkowe są ważniejsze niż estetyka. Nie zleży ci na przyspieszeniu. Myślisz, że same blachy i konstrukcja mechaniczna wytrzymają zdeżenie z innym użytkownikiem, lub taka sytuacja nigdy się nie zdaży bo sam jeździsz bezpiecznie - to ten samochód jest dla ciebie i nie łudź się - nie masz alternatywy (no chyba że Dacia Logan ale tego nie wiem na pewno)."