silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "zrywny, czyni autko wyjątkowo żwawym" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "po 100tys. trzeba już umieć wrzucać biegi... ;-) haczy" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "jak na takie żelazko i pamiętając o prawach fizyki oraz przyczepności opon - świetnie" | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "mógłby być nieco lepszy" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "przszkadzają boczne słupki, ale generalnie ok" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "w wersji Suite - całkiem całkiem" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "zakochałem się w obsłudze tego auta i porównuję do niego wszystkie inne" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "radzi sobie w każdych warunkach" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | komentarz: "przód - znakomicie, o tyle - lepiej zapomnieć" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "jak na takie maleństwo - wyjątkowo dobrze" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "mógłby nieco mniej" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "nie zawiódł nigdy, nawet w kilku krytycznych systuacjach" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "myślę że rozsądny" |
|
"Mam wersję Suite z klimatyzacją, immobilizarem i kilkoma detalami innymi aniżeli w innych modelach. Autko sprawuje się genialnie, choć oczywiście po ok. 120 tys. zaczęło się powoli wymienianie tego czy tamtego (ceny są przystępne, więc nie bolało). Największy problem to niektóre niestandardowe części, których dostać w tym kraju był kłopot (np. pasek klinowy 550).
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. W tym sezonie - z poważniejszych inwestycji - zamierzam wymienić sprzęgło i dać mu szersze kapcie (175/55 R14), bo mocy ma dość, a kółka bywały niekiedy najsłabszym ogniwem." |