komentarz: "po 100tys. trzeba już umieć wrzucać biegi... ;-) haczy"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "jak na takie żelazko i pamiętając o prawach fizyki oraz przyczepności opon - świetnie"
układ hamulcowy
ocena:3
komentarz: "mógłby być nieco lepszy"
widoczność
ocena:4
komentarz: "przszkadzają boczne słupki, ale generalnie ok"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "w wersji Suite - całkiem całkiem"
ergonomia
ocena:5
komentarz: "zakochałem się w obsłudze tego auta i porównuję do niego wszystkie inne"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "radzi sobie w każdych warunkach"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:3
komentarz: "przód - znakomicie, o tyle - lepiej zapomnieć"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "jak na takie maleństwo - wyjątkowo dobrze"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "mógłby nieco mniej"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "nie zawiódł nigdy, nawet w kilku krytycznych systuacjach"
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "myślę że rozsądny"
Podsumowanie:
"Mam wersję Suite z klimatyzacją, immobilizarem i kilkoma detalami innymi aniżeli w innych modelach. Autko sprawuje się genialnie, choć oczywiście po ok. 120 tys. zaczęło się powoli wymienianie tego czy tamtego (ceny są przystępne, więc nie bolało). Największy problem to niektóre niestandardowe części, których dostać w tym kraju był kłopot (np. pasek klinowy 550).
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. W tym sezonie - z poważniejszych inwestycji - zamierzam wymienić sprzęgło i dać mu szersze kapcie (175/55 R14), bo mocy ma dość, a kółka bywały niekiedy najsłabszym ogniwem."