I podobno właśnie je przygotowuje w formie turbodoładowanego silnika Hemi V8, który będzie generować ponad 600 KM (niektóre źródła twierdzą, że nie mniej niż 640 KM). Nowy 6,2-litrowy Hemi miałby zadebiutować w Dodge’u Challengerze następnej generacji, co pozwoli modelowi na konkurowanie z Chevroletem Camaro ZL1 i Fordem Mustangiem Cobrą. Nowy Challenger ma wejść do produkcji w połowie 2014 roku, jako model na rok 2015.
Jak poinformował serwis Allpar.com, „źródła dobrze poinformowane” w Chryslerze zdradziły, iż projekt nosi nazwę „Hellcat”, a nowa jednostka napędowa może się także pojawić w innych modelach niż Challenger. Podobno firma chce wykorzystać ostatni moment przed wprowadzeniem w USA ostrzejszych ograniczeń dotyczących poziomu zużycia paliwa.
Nie wiadomo jednak, czy to prawda. Gdy dziennikarze Automotive News zapytali o projekt „Hellcat” rzecznika prasowego Chryslera, ten odmówił komentarza, co oczywiście może oznaczać, że firma nie pracuje nad mocniejszym Hemi, albo, że nie chce jeszcze wypowiadać się na ten temat.