Grupa PGD należy do Holdingu 1, polskiej grupy kapitałowej, działającej w branżach motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego i biurowego oraz w obszarze innowacji technologicznych.
– Znamy ogromny potencjał zarówno miasta, jak i całego regionu, stąd decyzja o dalszym rozwoju. Znacząco poszerzamy zakres działalności – nasza inwestycja zakłada otwarcie nowych autoryzowanych stacji dealerskich – wyjaśnia Adam Pietkiewicz, Prezes Holdingu 1.

Zmiany na motoryzacyjnej mapie Wrocławia
Salon Mitsubishi Japan Motors powstaje w podwrocławskiej Długołęce, gdzie obecnie funkcjonuje sprzedaż samochodów używanych pod ogólnopolską marką Autopunkt oraz autoryzowany serwis Infiniti. Z kolei salon Forda przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu, stanowiącej ważny szlak komunikacyjny na południu miasta, już został otwarty dla klientów.
W salonach, serwisach oraz w działalności blacharsko-lakierniczej zatrudnienie znajdzie kilkudziesięciu wykwalifikowanych specjalistów zarówno w części handlowej, jak i serwisowej. W placówkach dostępna będzie pełna gama usług: diagnostyka, naprawy, przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, wymiany opon, klimatyzacji oraz wspomniane naprawy blacharsko-lakiernicze.
W sumie Grupa PGD reprezentuje szesnaście marek samochodowych w dziewięciu miastach w Polsce, salon Ford PGD Bardzka jest jej trzydziestą szóstą, a salon Mitsubishi będzie trzydziestą siódmą autoryzacją.

Usługi dodatkowe, a standardowe
Naturalnym w Grupie PGD uzupełnieniem oferty sprzedaży i serwisu samochodów są kompleksowe usługi w zakresie leasingu i kredytów oraz ubezpieczenia komunikacyjne. Stacje współpracują z towarzystwami ubezpieczeniowymi, zapewniając sprawne i bezgotówkowe naprawy powypadkowe. Dzięki tej kompleksowej ofercie kierowca będzie otoczony opieką we wszystkich aspektach związanych z zakupem i obsługą pojazdu.
Wraz z rozwojem w nowym regionie, Grupa PGD zaoferuje klientom nowe narzędzia do komunikacji oparte na nowatorskich aplikacjach, które mają wspierać kierowców w sprawnym kontakcie z dealerem. Szczególny nacisk w tych rozwiązaniach położono na zapewnienie klientom bezpieczeństwa i wsparcia w razie wypadku drogowego oraz kontaktu z technicznymi doradcami klienta. Przypomnijmy, że już od lat klienci Grupy PGD mogą wygodnie rezerwować wizyty w serwisie on-line.
