Ford S-MAX to duży pojazd wielozadaniowy łączący przestronność vana ze "sportową" limuzyną, który ma wypełnić lukę w ofercie Forda pomiędzy modelami C-MAX i Galaxy.
Po raz pierwszy zaprezentowano go w 2006 roku na wystawie w Genewie i niemal od razu nagrodzony został tytułem "Samochodu Roku 2007".
Na etapie projektowania zastosowano w nim nowy "Ford Kinetic Design", używany także w nowym Galaxy i modelu studyjnym Iosis, charakteryzujący się kanciastymi reflektorami, wąską kratką chłodnicy i dużą trapezoidalną częścią pod zderzakiem.
Pięciodrzwiowe auto posiada siedem miejsc do siedzenia, przy czym drugi ich rząd oraz opcjonalny trzeci rząd można całkowicie schować w podłodze, zwiększając przestrzeń bagażową.
Czy można połączyć wszystkie cechy wspomniane w tytule w jednym aucie? Okazuje się, że można, a to wszystko w hybrydowej odmianie Forda S-MAX, który jeszcze nigdy nie był tak ...
czytaj dalej
Czy klienci flotowi są gotowi na transformację z sedanów, hatchbacków i kombi na inne typy nadwozia? A czy taka zmiana może być w ogóle uzasadniona ekonomicznie?...
czytaj dalejMinivan to synonim samochodu rodzinnego. Oferuje mnóstwo przestrzeni, niesamowity komfort podróży, najwyższe bezpieczeństwo oraz najlepszą ergonomię. Ford Galaxy i S-MAX oferują ...
czytaj dalej
2,5-litrowy silnik hybrydowy Duratec będzie produkowany od końca 2022 roku w Walencji w Hiszpanii, obok obecnie wytwarzanych w fabryce silników 2,0- i...
czytaj dalej
Ford został jednym z laureatów ogólnopolskiego plebiscytu Auto Lider 2021 i otrzymał dwie statuetki za zajęcie pierwszego...
czytaj dalejFord ogłosił, że klienci europejscy mogą już zamawiać zelektryfikowany samochód sportowo-użytkowy - nowego Forda S MAX Hybrid, oferującego siedem miejsc oraz wyrafinowany, ...
czytaj dalej