Największą popularnością cieszą się egzemplarze z napędem na wszystkie koła i akumulatorem o zwiększonej pojemności – 98 kWh. Przyjęto już ponad 400 zamówień na takie auta. Drugim najpopularniejszym wyborem są samochody z napędem na tył o standardowej pojemności baterii – 75 kWh. Ford Polska przyjął na nie 343 zamówienia. Niezwykłym zainteresowaniem cieszy się także wersja GT.
Od wprowadzenia jej na rynek przyjęto już 152 zamówienia na takie samochody. Powyżej 100 zamówień odnotowano także na wersję z napędem na tył i baterią o zwiększonej pojemności, która pozwala na przejechanie nawet 610 km.
Zdecydowanie najwięcej klientów decydujących się na zakup Mustanga Mach-E pochodzi z Warszawy, gdzie złożono łącznie 221 zamówień. Podium uzupełnia Kraków i Wrocław, gdzie odnotowano odpowiednio 78 i 76 zamówień. Jednakże pierwszy elektryczny SUV Forda cieszy się popularnością w całym kraju, gdyż powyżej 50 zamówień zebrano także w Częstochowie, Gdańsku, Łodzi i Nowym Sączu.
Jeśli chodzi o ulubione kolory polskich klientów, to na zdecydowanym prowadzeniu znajdują się Absolute Black (236 zamówień) oraz Lucid Red (231 zamówień). Popularność lakierów specjalnych i metalizowanych potwierdzają także kolejne dane sprzedażowe. Ford Polska odnotował bowiem 125 zamówień na Star White, 110 na Dark Matter Grey, 96 na Space White, 94 na Cyber Orange oraz 80 na Grabber Blue.
Spora grupa klientów (487) decyduje się także na pakiet Technology Plus, który zapewnia im m.in. panoramiczny dach, system kamer 360 stopni czy znakomitej klasy system audio B&O o mocy 560 Wattów. Drugą najpopularniejszą opcją jest pakiet Technology, który wybrało 254 klientów.
Mustang Mach-E pisze historię sukcesu
Ford Mustang Mach-E to prawdziwa historia rynkowego sukcesu i wskazanie drogi, jaką będzie podążał Ford w najbliższych latach – świetnie wyglądających, pełnych innowacyjnych rozwiązań, komfortowych samochodów elektrycznych z ekscytującymi osiągami. Model notujący znakomite wyniki sprzedaży w USA, doskonale radzi sobie także na europejskich rynkach. W Polsce pomimo sprzedaży zaledwie przez kilka miesięcy 2021 roku, znalazł się w ścisłej czołówce sprzedaży całkowicie elektrycznych pojazdów za cały rok. Po pierwszym kwartale 2022 roku model plasuje się na drugim miejscu wśród wszystkich elektrycznych modeli na polskim rynku, jednocześnie będąc absolutnym bestsellerem w segmencie elektrycznych SUV-ów.
Premierę Forda Mustanga Mach-E bacznie obserwowali zarówno fani marki, jak i dziennikarze oraz eksperci branży motoryzacyjnej. Liczne nagrody, którymi model ten jest wyróżniany zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie dowodzą, że jest to niezwykle dopracowana konstrukcja. Wśród najważniejszych wyróżnień, które Mustang Mach-E otrzymał w Polsce można wymienić m.in. główną nagrodę w najbardziej cenionej kategorii plebiscytu Auto Lider 2022 – Premiera motoryzacyjna, a także w kategorii Crossover/SUV klasy średniej. To konkurs organizowany przez wydawcę magazynów „Motor” oraz „Auto Moto”, a także serwisu magazynauto.pl.
Ponadto model ten okazał się najlepszy w głównej kategorii plebiscytu The Best Of Moto 2021 organizowanego przez wydawcę serwisu moto.pl, a także zdobył tytuł Samochodu Roku w plebiscycie Car Of The Year Polska 2022. W tym drugim konkursie decyzję podejmuje grono doświadczonych dziennikarzy zawodowo zajmujących się testowaniem samochodów i pochodzących z różnych mediów. Dzięki temu konkurs jest w pełni niezależny. Ostatnio pierwszy całkowicie elektryczny SUV Forda dołączył do grona finalistów konkursu World Car of the Year 2022.
– Mustang Mach-E to przełomowy model dla Forda pod wieloma względami. Jestem przekonany, że nasze potężne inwestycje w samochody elektryczne pozwolą Fordowi na stabilny rozwój i przewodzenie elektrycznej rewolucji – także w Polsce. Już teraz obserwujemy transformację rynku i zmianę upodobań klientów. Jest to niezwykle ciekawa podróż, w której nie możemy doczekać się kolejnego etapu. W ostatnich tygodniach do Mustanga Mach-E dołączył bowiem E-Transit, a za chwilę na rynku pojawią się kolejne elektryczne samochody z błękitnym owalem – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.