Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, w 2023 roku nowych nabywców znalazły 833 E-Transity, co pozwoliło modelowi na objęcie aż 33,45% udziału w segmencie elektrycznych samochodów dostawczych. E-Transit sprzedał się lepiej od drugiego modelu w zestawieniu aż o ponad 500 sztuk. E-Transit był jednocześnie czwartym najlepiej sprzedającym się modelem elektrycznym w Polsce (wśród wszystkich samochodów elektrycznych, nie tylko dostawczych).
Gama E-Transita w Polsce obejmuje 22 możliwości konfiguracji. Samochód jest dostępny zarówno jako van, van brygadowy, jak i podwozie. Do wyboru są też trzy długości oraz dwie wersje mocy maksymalnej silnika (184 i 269 KM). Maksymalna pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi 15,1 m3, a maksymalna ładowność 1 630 kg.
W 2023 roku na zakup E-Transita w wersji furgon zdecydowały się znane firmy kurierskie, takie jak InPost, DHL i GLS, a Truck Care jako pierwsza firma w Polsce zdecydowała się na zakup samochodu w wersji podwozie.
Samochód służy także Ford Polska jako mobilne studio nagraniowe ze względu na system Pro Power Onboard, który pozwala na własne zasilanie wielu urządzeń. To pierwsze takie rozwiązanie w branży pojazdów dostawczych w Europie. Zapewnia zasilanie o mocy 2,3 kW – czyli na poziomie podobnym do generatora. Wszystkim steruje się za pośrednictwem interfejsu SYNC 4.
Oprócz najnowszego systemu informacyjno-rozrywkowego Forda, samochód już w standardzie jest wyposażony choćby w automatyczną klimatyzację, podgrzewane przednie fotele oraz przednią szybę QuickClear czy tempomat z ogranicznikiem. Każdy E-Transit zawiera także imponujący zestaw asystentów kierowcy, obejmujący m.in. system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania.