... i będzie dzielił z nią większość podzespołów mechanicznych.
W nowej Fieście zawarto filozofię stylistyczną koncernu, znaną jako Kinetic Design. Przejawia się to bardziej zaokrąglonym nadwoziem, szczególnie maską silnika, linią dachu i tylną szybą. Trapezoidalne połączenie osłony chłodnicy z przednimi reflektorami przywodzi na myśl zaprezentowany w zeszłym roku model Iosis X Concept.
Pod maską znajdą się zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne. Jednostki benzynowe to silniki Duratec Sci o pojemności 1.3-, 1.6- oraz 1.8-litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa. W gamie Diesli znajdą sie jednostki 1.4 i 1.6 TDCi opracowane przez Forda wspólnie z koncernem PSA Peugeot Citroen.
Nowa Fiesta w wersji koncepcyjnej zadebiutuje podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego we Frankfurcie, a wersja produkcyjna zostanie pokazana podczas przyszłorocznego Geneva Motor Show.
Zeskanowana w całości broszura znajduje się na stronie portalu Carscoop.