...największym w Warszawie, salonie sprzedaży marki Ford.
Ford jest jedną z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce. Od wielu lat cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Samochody spod znaku błękitnego owalu cenione są za swą niezawodność, doskonałe właściwości jezdne oraz bezpieczeństwo, zaś ostatnio dzięki dynamicznej i atrakcyjnej stylistyce kinetic design Ford zyskuje wielu nowych entuzjastów marki. Również coraz wyżej oceniana jest przez klientów sieć autoryzowanych serwisów Forda.
- Ten rok będzie dla nas bardzo ważny. Na rynku debiutują bardzo ciekawe auta - nasz najlepiej sprzedający się model – odnowiony Ford Focus, całkowicie nowy samochód sportowo-rekreacyjny - Kuga oraz Ford Fiesta, którego z poprzednikiem łączy tylko nazwa. Również gama silników dostępnych w samochodach Ford Mondeo, S-MAX i Galaxy zostanie rozszerzona o 2.2 litrową jednostkę TDCi, o mocy 175 KM. W ofercie mamy Forda Focus ECOnetic o wyjątkowo niskiej emisji CO2 na poziomie 115 g/km - jest to najlepszy wynik w tej klasie pojazdów z konwencjonalnym napędem. W drugiej połowie roku rozpocznie się w Tychach produkcja nowego Forda Ka, który na pewno przebojem zdobędzie rynek. Mając taką gamę nowoczesnych i atrakcyjnych produktów oraz jedną z najlepszych autoryzowanych sieci sprzedaży w Polsce, z ogromnym optymizmem patrzę w przyszłość! – powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp.z o.o.
W mijającym roku firma Ford Polska Sp. z o.o. sprzedała 25 960 nowych pojazdów, co oznacza wzrost w porównaniu do roku 2006 o ponad 20%. Ten wynik pozwolił osiągnąć udział w rynku w wysokości 7%.