...w Wielkiej Brytanii, przewidziano dla wersji z silnikiem benzynowym 1.6 l Zetec-S i Titanium.
Modyfikacja silnika to koszt 1 299 funtów (plus montaż). Za tę cenę eksperci z firmy Mountune zainstalują wydajny system dolotowy ze specjalnym kolektorem, sportowy układ wydechowy z nowym katalizatorem oraz przeprogramowany układ sterujący pracą jednostki 1.6 Duratec Ti-VCT.
W rezultacie, moc wzrasta ze standardowych 120 KM do 140 KM uzyskiwanych przy 6 750 obr./min. oraz 170 Nm (standardowo 152 Nm) przy 4 250 obr./min. Przyspieszenie ze startu zatrzymanego do 100 km/h trwa 7,9 sekundy, czyli o całe 2 sekundy krócej, niż w przypadku seryjnej Fiesty 1.6.
Dla tych, którzy chcą czegoś więcej, niż tylko kuracji wzmacniającej silnik, firma Mountune przygotowała specjalny bodykit z przednią nakładką na zderzak, bocznymi progami, tylnym spoilerem oraz dyfuzorem kryjącym dwie rury wydechowe. Całość uzupełniają czarne felgi aluminiowe z żółtym obramowaniem i żółte akcenty ozdobne nadwozia.
Zamontowanie pakietu wzmacniającego silnik oraz pakietu stylizacyjnego nie oznacza utraty gwarancji producenta, a dodatkowo wszystkie nowe podzespoły objęte są 12-miesięcznym programem ochronnym.
Zobacz więcej zdjęć nowego Forda Fiesta na naszym fotoblogu.