Warszawa, 21 kwietnia 2004 roku - W kwietniu br. firma Ford Polska znacznie obniżyła ceny oryginalnych części zamiennych przeznaczonych do napraw blacharsko-lakierniczych do starszych modeli samochodów, takich jak np. Ford Ka, Ford Fiesta, Ford Escort, Ford Mondeo oraz Ford Transit. Obniżka cen nawet do 26% jest potwierdzeniem gotowości do współpracy z firmami ubezpieczeniowymi, zaś efekty tych działań w pierwszym rzędzie odczują klienci. Obniżkami cen objęte są następujące części zamienne: zderzaki, poszycia drzwi, błotniki przednie, maski silnika, chłodnice, lampy przednie i osłony chłodnicy – to elementy, które najczęściej podlegają wymianie w trakcie naprawy powypadkowej. Redukcje cen dotyczą pojazdów z roczników od 1989 do 2000, w zależności od modelu i rodzaju części. Niniejsza akcja ma na celu dostarczenie najlepszego rozwiązania cenowego dla klientów wykonujących naprawy w Autoryzowanych Stacjach Obsługi.
- Dokonując istotnych redukcji cen staramy się działać w interesie klienta. Jakość napraw, a w konsekwencji bezpieczeństwo naszych klientów traktujemy bezkompromisowo – powiedział Bogusław Głód, Dyrektor ds. Serwisu i Obsługi Posprzedażnej Ford Polska Sp. z o.o.. Obniżając ceny części przeznaczonych do napraw kolizyjnych ułatwiamy klientowi podjęcie decyzji gdzie wykonać naprawę, gwarantując przy tym niezmiennie trwałość, jakość i profesjonalizm – dodał Bogusław Głód.
Wykorzystanie oryginalnych części zamiennych gwarantuje zgodność z najwyższymi normami bezpieczeństwa firmy Ford, zaś badania potwierdzają, że klienci chętniej wybierają części oryginalne z uwagi na gwarancję jakości wykonania. Podobnie warsztaty naprawcze wolą pracować na oryginalnych częściach, ponieważ klienci są bardziej zadowoleni, dopasowanie części jest znacznie lepsze, a naprawa jest wykonana szybciej i sprawniej. Niniejsza obniżka cen części jest elementem szerszego programu działań firmy Ford związanego z działalnością blacharsko-lakierniczą. Ford Polska realizuje gruntowną przebudowę sieci naprawczej warsztatów blacharsko-lakierniczych, dostosowując ich jakość do najwyższych standardów rynkowych.
- Nowoczesne warsztaty napraw nadwozi firmy Ford są zupełnie inne od tych, do których przywykliśmy w przeszłości – powiedział Bogusław Głód. System 24 – godzinnej ogólnopolskiej pomocy drogowej Ford POMOC powiązany z siecią naprawczą, zestandaryzowany "nastawiony na potrzeby klienta" proces obsługi, system zarządzania szkodami, a także oferta pojazdów zatępczych i 3–letnia gwarancja na naprawę są atutami zachęcającymi do korzystania z usług Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi Ford. Obecna obniżka cen części zamiennych ma sprzyjać naturalnemu wyborowi przez klienta oferty części oryginalnych, zwłaszcza w przypadku pojazdów starszych, gdzie koszt naprawy jest często ponoszony bezpośrednio przez klienta – dodał B. Błód.