Nowy Ford Mustang świętuje swoją światową premierę na czterech kontynentach i w sześciu miastach, w tym w Barcelonie, gdzie podczas specjalnego spotkania pod hasłem „Go Further” przedstawiciele producenta przedstawią nowe samochody i technologie, które ukształtują przyszłość Forda w Europie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo od godziny 13.00 czasu środkowoeuropejskiego na stronie www.gofurtherlive.com.
W oczekiwaniu na ten moment, przez 15 dni Ford połączy siły z serwisami Facebook i Instagram, aby pokazać sympatię, jaką miliony fanów motoryzacji darzą Forda Mustang już od 50 lat oraz zaprezentować pozytywny wpływ tego auta na życie ludzi z całego świata.
Dla milionów entuzjastów zamieszkujących różne części świata, od Nowej Zelandii, poprzez Islandię i Szanghaj, aż po Berlin, Mustang jest czymś więcej, niż tylko samochodem, powiedział Jim Farley, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu Ford Motor Company. Mustang wyzwala w użytkownikach dużą dawkę optymizmu i poczucia niezależności, które nas inspirują.
Dziś rozpoczynamy odliczanie do premiery nowego Forda Mustanga, dodał Farley. Za sprawą nowej stylizacji, wyższego poziomu wyrafinowania, doskonałych osiągów oraz innowacyjnych technologii, Mustang jest gotowy na kolejne 50 lat.
Ford przygotowuje się do otwarcia kolejnego rozdziału w historii Mustanga oferując fanom możliwość dzielenia się swoimi inspirującymi historiami zdjęciowymi, korzystając z hashtagu #MustangInspires w serwisach Instagram i Facebook oraz na innych platformach społecznościowych. Otagowane zdjęcia i filmy pojawią się na stronie http://www.mustanginspires.com/.
Każdy ma jakąś historię związaną z Fordem Mustang, a rozkwit serwisów społecznościowych spowodował, że entuzjaści tego modelu mogą nie tylko dzielić się swoimi przeżyciami, ale również fotografiami i filmami wideo, powiedział Farley. Mustang to najczęściej "lajkowany" samochód na Facebooku - model ten zgromadził już ponad 5,5 miliona fanów. Aby spotęgować emocje przed premierą nowego modelu chcemy zachęcić wszystkich do publikowania swoich osobistych, emocjonalnych spostrzeżeń w serwisach społecznościowych.